Како да започнете онлајн бизнис кога не сте подготвени да започнете онлајн бизнис

Започнувањето онлајн бизнис може да биде застрашувачко. Да не се зафркаваме. Без оглед на тоа колку е лесно понекогаш се прикажува, градењето онлајн бизнис бара многу време, енергија, труд, а понекогаш и пари.

Без разлика дали никогаш порано не сте започнале бизнис во вашиот живот, или сте искусен ветеран со повеќе онлајн бизниси под вашиот појас, започнувањето е секогаш најтешкиот дел. Тие првични блокади на патиштата и пречки за нов проект секогаш се чини дека ги запираат идеите и ги убиваат соништата.Значи, што правите кога знаете дека сакате да започнете нешто, но сè уште не сте подготвени да изградите бизнис?

Разбирање на усогласеноста на производот/пазарот

Во наједноставни термини, бизнисот не прави ништо друго освен поврзување на група луѓе кои делат заеднички интерес или потреба со производ или услуга што ќе им користи на некој начин. Колку е подобро совпаѓањето помеѓу групата луѓе и производот, толку бизнисот има тенденција да биде поуспешен. Ова се нарекува одговарање на производот/пазарот и неговото наоѓање е една од најважните работи кон кои треба да се работи кога започнувате нов бизнис.

Започнете да градите публика

Значи, да претпоставиме дека не сте подготвени да започнете онлајн бизнис - можеби немате време, немате пари или немате идеи за производи за продажба во моментов. Вашата цел во овој момент треба да биде да започнете да градите публика во одредена ниша. Ова ќе биде група на луѓе - и потенцијално, идни клиенти - кои ќе ги негувате и од кои ќе учите.

 

Ако знаете каков тип на производ сакате да продадете (но едноставно немате средства за продажба), тогаш најверојатно ќе сакате да изградите публика околу таа ниша и производ за да можете да привлечете соодветна публика за во иднина. Ако сè уште не сте сигурни што ќе продавате, би предложиле да изградите заедница и публика околу нешто за што сте суштински заинтересирани.

Начини да се изгради публика

За да изградите публика, генерално ќе треба да обезбедите некој вид вредност. На луѓето ќе им треба причина да бидат дел од вашата публика. Општо земено, постојат два начини да се обезбеди вредност на ефтин начин:

Бидете поврзувач: Помогнете им да се зближат со други истомисленици кои ги споделуваат нивните интереси.

Бидете куратор на содржина: испорачувајте интересна содржина за нивната тема на интерес.

Најдобар начин да започнете

Како што е прикажано погоре, нема недостиг на начини да започнете да ја градите вашата публика, сепак, некои имаат тенденција да бидат подобри од другите и се малку подоказни за иднината. Размислете за фактот дека ако ја градите вашата публика на платформа како Instagram, Facebook, Twitter или Snapchat, овие платформи во секој момент може да ги променат своите правила, да станат ирелевантни или да ве забранат.Еден од најдобрите и подоказните начини за градење публика за вашиот иден бизнис е да собирате е-пошта. Кога снимате е-пораки, вие ги поседувате тие пораки; тие не можат да ви бидат одземени. Кога станува збор за продажба на производи подоцна, е-поштата, исто така, обично се каналот со најголема конверзија, така што има смисла да ја изградите вашата публика со е-пошта од самиот почеток.

КРЕИРАЈ ГЛАВНА СТРАНИЦА

Првиот чекор за секој онлајн бизнис е да создаде присуство за вашиот бизнис онлајн. Ова може да изгледа како очигледна поента што треба да се истакне, но ако сакате да водите сопствен онлајн бизнис, треба да имате некаде онлајн каде што луѓето можат да одат.Ви треба целна страница.

Целните страници можат да служат за многу намени. За наша цел, целната страница е едноставна веб-страница на една страница која служи како влезна точка или вовед во онлајн бизнис. Не ви треба веб-локација на повеќе страници која е комплицирана за создавање и одзема многу време за управување, се што ви треба за да започнете да создавате публика е едноставна веб-локација на една страница која воведува кои сте, што правите и зошто луѓето треба да останете поврзани со вас.

Е-пошта

Ова е многу важен аспект за градење публика. Во светот на е-трговија, е-поштата е крал затоа што одат директно во сандачето на вашата публика. Што е најважно, луѓето што се регистрираат за снимање на вашата е-пошта фигуративно ги креваат рацете за да ви кажат дека се заинтересирани за она што го правите и сакаат да останат поврзани. Сакате да се закачите на овие луѓе затоа што тие ќе бидат клучни во иднината на вашиот бизнис.

ИСПОРАЧУВАЈ СОДРЖИНА

Откако ќе го поставите снимањето на е-пошта, ќе ви треба нешто што треба да се испрати до вашата публика на прилично редовна основа. Ова ќе ви помогне да ги задржите ангажирани и ќе ви помогне да ја одржувате и растете вашата листа додека продолжувате.

 Постојат различни типови на содржини што можете да ги испратите до вашата публика. Некои примери вклучуваат:

 Производи: Споделете ги најжешките нови производи во вашата ниша.

Објави на блог: споделете нови и високо курирани објави на блогови релевантни за вашата публика.

Врски/ресурси: Во зависност од вашата ниша, кураторските врски и ресурси може да содржат многу вредност за вашата публика.

Маркетинг и растење на вашата листа

Откако ќе создадете место на интернет каде што луѓето можат да одат, ќе го интегрирате снимањето на е-пошта и почнавте да курирате содржина за испраќање до вашата публика, време е да започнете да ја градите таа публика.

 Важно е да знаете пред да започнете дека само затоа што градите нешто онлајн не значи дека луѓето автоматски ќе дојдат и ќе почнат да се регистрираат за да бидат дел од него. Поголемиот дел од времето, потребно е трпение и испраќање на вашите први билтени до пријателите и семејството пред да започнете да создавате каква било публика.

Како да започнете онлајн бизнис кога не сте подготвени да започнете онлајн бизнис

Слични објави