Дознајте што ги прави бизнисите во електронска трговија толку успешни

Дознајте што ги прави бизнисите во електронска трговија толку успешни

Различни бизниси преку е-трговија се соочуваат со различни предизвици. Совети за брзо поправање за успех во е-трговијата ја гребе само површината на она што ги одделува успешните бизниси од оние што се борат. Сепак, деловните активности преку електронска трговија со долгорочен успех имаат тенденција да имаат некои заеднички карактеристики. Со рушење на овие карактеристики, новодојденците можат да влезат во светот на е-трговија со пригоден пакет со трикови и совети како да напредуваат на овој дигитален пазар.

Зошто клиент треба да ве посети? Дали продавате ексклузивна стока? Дали ви нудиме најниска цена? Дали вашата услуга за клиенти ве издвојува?

 

Одговорите на овие деловни прашања „во потрага по душа“ ќе ве натераат да го развиете вашиот USP или „уникатен предлог за продажба“. Секој бизнис треба да се разликува. Како деловна е-трговија, не можете да се надевате дека ќе продадете сè на секого.

 

Во овој момент, можеби тресете со главата и покажувате на Amazon.com. Се продава сè, од користени книги до свежи ракчиња. И сигурно, ако мислите дека можете да станете следниот Амазон, тогаш продолжете по тоа. Но, пред да го сторите тоа, запрашајте се колку други деловни примери можете да помислите на кои служат на слично широка цел. Шансите се, вашиот бизнис ќе зависи од неговата способност да застане за нешто специфично во умовите на потрошувачите.

 

Еден начин да ја разликувате вашата деловна активност е да решите барем еден проблем со кој се соочуваат клиентите - особено проблем што никој друг не го решава.

 

Добијте ја вашата технологија како што треба

Со вид на робустен софтвер за е-трговија и хостинг достапен деновиве, нема изговор за веб-страници за е-трговија што не работат. Добивањето на технологијата правилно не значи само да имате веб-страница без грешки. Исто така, станува збор за користење технологија за постигнување деловни цели.

 

На пример, имаше време кога беше популарно за бизнисите во е-трговија да поставуваат блог на нивната веб-страница. Денес, многу од тие блогови изгледаат како запуштени гробишта. Тие страници би имале корист или од обврска за одржување на привлечен, тековен блог или целосно бришење. Слично на тоа, има повеќе од една деловна е-трговија што го третира СЕО (Оптимизација на пребарувач) како решение за сите нејзини проблеми. Тоа е случај на опашката што го мавта кучето - SEO е важна алатка, но подобро работење на пребарувачите нема да помогне ако целната страница на страницата е полна со грешки или застарени информации.

 

Не ги терајте клиентите да кружат низ кругови

Здравиот разум диктира дека бизнисот треба да ги прави купувањата удобни. Изненадувачки, некои веб-страници за електронска трговија го комплицираат купувањето. Наместо да го поедностават процесот, тие прават посетителите за прв пат да пополнат формулар за регистрација, да ја потврдат регистрацијата преку е-пошта, да влезат на страницата со помош на квалификациите за регистрација, а потоа да кликнат низ низа обиди за продажба пред да пристигнат на страница за купување.

 

Обезбедете го вашиот синџир на снабдување

Исполнувањето на нарачката се случува зад сцената, но кога ќе се расипе дел од синџирот на снабдување, клиентите ќе го почувствуваат тоа. Неточна, оштетена, одложена или исчезната стока може да осигури дека клиентот никогаш нема да се врати кај вас.

 

Управувањето со синџирот на снабдување претходеше на е-трговијата, така што нема недостаток на сигурни даватели на услуги кои можат да ги надгледуваат изворите, исполнувањето и другите аспекти на снабдувањето.

 

Бидете ефективни

Во обид да ја зголемат продажбата, бизнисите во е-трговија се во искушение да ги намалат бруто-маржите на едноцифрени. Ова не е одржливо. Сите бизниси преку е-трговија чувствуваат притисок да ги намалат цените. Историјата на е-трговијата е исполнета со ценовни војни, од кои некои доведоа до смрт на големите играчи.

 

Слични објави