Како да започнете сопствен бренд од нула во 7 чекори

Не е лесна задача да се изгради бренд од основата кој се истакнува. Како треба да изгледа? Како треба да ги натера луѓето да се чувствуваат? Дали ќе резонира со мојата целна публика?

Ова се прашања кои неизбежно се појавуваат кога ќе почнете да размислувате како да ги поврзете точките помеѓу она што го продавате и до кого се обидувате да стигнете. Можете да го проверите нашиот водич за тоа како да започнете бизнис за да започнете.

Што е бренд?

Брендот не е само препознатливо име и лого на бренд што ве разликува на преполн пазар.

Вашиот бренд е како луѓето ве перцепираат каде и да комуницираат со вашиот бизнис - и впечатоците што можете да ги контролирате и оние што не можете.

Како да се изгради бренд

Изградбата на нов бренд во суштина се сведува на седум чекори:

1.Истражувајте ја вашата целна публика и вашите конкуренти.

2.Изберете го вашиот фокус и личност.

3.Изберете го името на вашиот бизнис.

4.Напишете го вашиот слоган.

5.Изберете го изгледот на вашиот бренд (бои и фонт).

6.Дизајнирајте го логото на вашиот бренд.

7.Применете го вашето брендирање низ вашиот бизнис.

1. Истражувајте ја вашата целна публика и вашите конкуренти

Пред да започнете да донесувате какви било одлуки за тоа како да креирате бизнис бренд, треба да го разберете тековниот пазар, односно кои се вашите потенцијални клиенти и тековни конкуренти.

 

Постојат многу начини да го направите овој чекор за тоа како да направите бренд:

 

Гуглирајте ја вашата категорија на производи или услуги и анализирајте ги директните и индиректните конкуренти што се појавуваат.

Проверете ги подредитите кои се однесуваат на вашите клиенти и прислушувајте ги нивните разговори и препораки за производи.

Разговарајте со луѓето кои се дел од вашиот целен пазар и прашајте ги од кои брендови купуваат во вашиот простор.

2. Изберете го вашиот фокус и личност

Не можете да го утврдите вашиот бренд да биде сè за секого, особено на почетокот.

Важно е да го најдете вашиот фокус и да дозволите тоа да ги информира сите други делови на вашиот бренд додека го градите.

Кои зборови би ги поврзале со вашиот бренд?

Еден начин да погледнете како да го изградите вашиот бренд е да го замислите вашиот бренд како личност. Каков би бил тој или таа? Каква личност би биле привлечени вашите клиенти?

3. Изберете го името на вашиот бизнис

Што има во името? Во зависност од видот на бизнисот што сакате да го започнете, можете да направите случај дека вашето име е многу малку важно или многу важно.

 

Како што веќе рековме, брендот е многу повеќе од име. Личноста, постапките и угледот на идентитетот на вашиот бренд се навистина она што му дава значење на името на пазарот.

Можете да го користите нашиот генератор на деловни имиња за да подготвите некои имиња или да пробате еден (или комбинација) од следниве пристапи:

 

Направете збор, како Пепси.

Преформулирајте неповрзан збор, како Apple за компјутери.

Користете сугестивен збор или метафора, како Buffer.

4. Напишете слоган

Привлечниот слоган е добра предност - нешто кратко и описно што можете да го користите како ознака во биографиите на социјалните медиуми, заглавието на веб-локацијата, приспособените визит-картички и каде било на друго место каде што имате многу малку зборови за да направите голема влијание.

5. Изберете го изгледот на вашиот бренд (бои и фонт)

Откако ќе добиете име, ќе треба да размислите за дизајнот на вашиот бренд - како визуелно ќе го претставите вашиот бренд - имено за вашите бои и типографија. Ова ќе ви помогне кога ќе почнете да правите своја сопствена веб-страница.

Избор на вашите фонтови

Во овој момент, исто така е добро да ги погледнете фонтовите што можеби сакате да ги користите на вашата веб-страница.

6. Дизајнирајте го логото на вашиот бренд

Дизајнот на логото на брендот е веројатно една од првите работи што ви паѓаат на ум кога размислувате за изградба на нов бренд. И со добра причина: сепак тоа е лицето на вашата компанија и потенцијално може да биде насекаде каде што постои вашиот бренд.

7. Применете го вашето брендирање низ вашиот бизнис

Примената на вашето брендирање низ вашиот бизнис му дава кохезивна приказна за брендот. Приказната за брендот претставува кој е вашиот бизнис и што претставува. Ја поставува сцената за секоја интеракција на клиентите со вашиот бренд, во продавницата и онлајн.

Кога градите нов бренд, вашата изјава за позиционирање може да ве поттикне да започнете, но ќе сакате да си поставите неколку прашања за приказната за вашиот бренд:

 

Што ме мотивираше да започнам свој бизнис?

Зошто постои компанијата?

Како придонесуваме за светот?

Која е приказната зад мојот бизнис што клиентот треба да ја знае?

Не секој бизнис е воден од мисијата, но ако го креирате вашиот бренд со мисија или вредности, споделете ја приказната за вашиот бренд и кажете им на клиентите зошто е започнат бизнисот.

 

Како да започнете сопствен бренд од нула во 7 чекори

Слични објави

Потрагата по бизнис финансирање може да биде фрустрирачка. Банките можеби нема да ви позајмуваат затоа што вашата компанија е „премногу ризична“. Капиталистите може да кажат дека не сте финансирани. И ангел инвеститори? Па, тие се тешко да се најдат. Прочитајте!