Основи за дигитален маркетинг

Лансирањето на вашата онлајн продавница е само половина од битката кога станува збор за успехот во е-трговија. Трговците треба да ги пласираат своите веб-страници за да го поттикнат сообраќајот, што на крајот води до продажба.

Тука влегува во игра дигиталниот маркетинг. Дигиталниот маркетинг е одличен начин да создадете гужва за вашиот бренд и производи, да стекнете доверба од вашата публика и да ги поттикнете луѓето кон вашата онлајн продавница за на крајот да купат - и да се вратат во иднина за повеќе.Дигиталниот маркетинг е исклучително моќна алатка за брендовите за е-трговија кога се пристапува стратешки. Наместо да се ширите и да ги испробате сите канали одеднаш, почнете со намера. Размислете за вашите деловни цели, вашиот буџет и вашата целна публика. Ајде да погледнеме како можете да го користите дигиталниот маркетинг за да го промовирате вашиот онлајн бизнис.

Што е дигитален маркетинг?

Дигиталниот маркетинг е чин на промовирање бренд, производ и/или услуга преку платено и органско рекламирање на онлајн платформи. Дигиталниот маркетинг опфаќа речиси секоја онлајн промоција на вашиот бизнис за е-трговија.Брендовите не мора да бидат тие што ги објавуваат пораките - тактните онлајн брендови исто така им дозволуваат на своите клиенти да зборуваат наместо нив. Значи, ако клиентот објави блескав преглед на интернет за вашиот производ или направи позитивно спомнување на социјалните мрежи за вашиот бренд, овие примери се исто така форми на дигитален маркетинг.Повеќе од три четвртини од бизнисите активно користат маркетинг кампањи за да ги промовираат своите брендови. Најчестите маркетинг цели за тие бизниси вклучуваат зголемена свесност за брендот, продажба, ангажман, потенцијални клиенти и приходи - сето тоа може да се постигне преку стратешки дигитален маркетинг.

Поставување стратегија за дигитален маркетинг

Добро заокружената стратегија за дигитален маркетинг опфаќа повеќе канали. Општо земено, повеќето брендови користат комбинација од Фејсбук, Инстаграм, е-пошта и оптимизација, меѓу другото. Каналите што работат за вашиот бренд во голема мера зависат од тоа каде се дружи вашата целна публика, колкав е вашиот буџет и кои се вашите деловни цели.Сега да погледнеме како можете да користите некои од најпопуларните и најефикасните канали за дигитален маркетинг за да го промовирате вашиот онлајн бизнис.

Маркетинг на социјалните медиуми

Маркетингот на социјалните мрежи е одличен начин да се вклучите со постојните клиенти и да изградите односи со нови. Социјалните медиуми се однесуваат на сите канали таму - вклучувајќи ги главните играчи како Фејсбук и Твитер, како и локациите како Houzz и Twitch. Некои од главните платформи за социјални медиуми што треба да ги проверите вклучуваат:

Facebook, со своите 2,3 милијарди активни корисници месечно

Инстаграм, со 1 милијарда активни корисници месечно

Твитер, кој има 206 милиони дневни активни „монетизирачки“ корисници

Snapchat, со вкупно 530 милиони активни корисници

Pinterest, кој достигнува 454 милиони месечни активни корисници

TikTok, сега една од најбрзо растечките мрежи на социјалните медиуми, со 205 милиони преземања

Можете да креирате органски социјални објави на секоја од овие мрежи. Органските социјални објави се ажурирања што ги објавувате на страниците на вашиот бренд без платена промоција.

Маркетинг и оптимизација на пребарувачите

Маркетингот на пребарувачите (SEM) и оптимизацијата на пребарувачите (SEO) се однесуваат на практики со намера да се зголеми видливоста и пронаоѓањето на вашата веб-страница преку интернет пребарувачите. SEM се однесува конкретно на платени тактики, додека SEO се однесува на органски или неплатени напори.

Основи за дигитален маркетинг

Слични објави

Еден од најнеочекуваните поучни меми денес е „Имаш исти 24 часа во денот како Бијонсе“. Прочитајте!
Планирањето на деловниот систем е стратегија која повикува на евалуација и структуирање на платформа за обработка на информации во текот на деловното работење. Прочитајте!