Кои се предностите на трговијата преку Интернет

Кои се предностите на трговијата преку Интернет

1. Надминување на географските рамки

Кога имате класична продавница, знаеме дека можете да ги понудите вашите производи и услуги на потенцијални клиенти кои се наоѓаат во областа што ја опфаќа продавницата (улица, населба, место). Со онлајн продавница, целиот свет е вашето игралиште. Покрај тоа, развојот на м-трговија, односно е-трговија на мобилни уреди, доведе до дополнително намалување на влијанието на географската локација на вашата продавница.

 

2. Присуството на пребарувачите носи нови клиенти

Главниот фактор за успехот на класичен бизнис со продавници е препознавањето и односите со клиентите. Во продажбата на Интернет, покрај овие два фактори, бизнисот е под влијание и на пребарувачите. Не е невообичаено да добиете клиент кој дојде на вашата веб -страница само следејќи ги врските и преку пребарувања на Интернет. Таков клиент никогаш порано не слушнал за вас, и тој стана ваш клиент. Овој дополнителен продажен канал може да биде пресвртница во одлуката да започнете онлајн бизнис.

 

3. Пониски трошоци

Една од најопипливите придобивки од е-продажбата е намалувањето на трошоците. Дел од таквите зачувани венчавки

 

Испораката може да се проследи до клиентите со тоа што ќе им понудите попусти при купување во вашата онлајн продавница. Еве само неколку начини да заштедите на е-продажба:

 

Рекламирање и маркетинг

Клиентите што ве контактираат користејќи пребарувачи, системи за плаќање по клик и социјални мрежи се само некои од маркетинг каналите што можат да бидат исклучително профитабилни.

 

Број на вработени

Автоматизацијата на нарачки, фактурирање, плаќање, управување со залихи и други оперативни процеси го намалува бројот на вработени потребни за успешно водење бизнис преку Интернет.

 

Слични објави

Планирањето на деловниот систем е стратегија која повикува на евалуација и структуирање на платформа за обработка на информации во текот на деловното работење. Прочитајте!
Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови вложуваат време, труд и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето. Прочитајте!