Како да заработите лојалност и да направите разлика со каузалниот маркетинг

Со толку многу брендови кои ги кажуваат истите работи и ги нудат истите зделки, може да биде тешко за маркетиншките напори да ги свртат главите на луѓето што сакате да ги достигнете.Треба да кажете нешто поинакво за да влијаете.

Што е каузен маркетинг?Прво: Што е предизвикувачки маркетинг?

Причината за маркетингот се случува кога една профитна компанија се здружува со непрофитна организација (или причина) за да обезбеди маркетинг изложеност што и ги поттикнува продажбата и донациите - победничка!Овој маркетинг пристап им дава можност на бизнисите да имаат видливо, незаборавно влијание врз добротворната организација за која длабоко се грижи. Во исто време, гради препознавање и доверба кај клиентите кои ги ценат компаниите кои се подготвени да го споделат својот профит со добра причина.

Предизвикувачки маркетинг и корпоративна општествена одговорност

Стратегијата за маркетинг на причината добро се вклопува со напорите за корпоративна општествена одговорност (ООП) на компанијата. ООП претставува промена на компаниската култура - нов етос кој е фокусиран на тоа да го направи светот подобро место. Како што вашата организација работи кон оваа цел, таа се смета себеси за одговорна за тоа како влијае и на животната средина и на животите на луѓето.

Компаниите користат многу различни стратегии кога усвојуваат ООП, како што се:

Реконструкција на зградите за да бидат енергетски поефикасни

Посветување на неутралноста на јаглеродот преку намалување на емисиите и купување на кредити за обновлива енергија

Создавање системи за етички и транспарентно да се набавуваат суровини

Промена на нивните политики за човечки ресурси за да се подобри животниот стандард на нивните вработени

Давање добротворни донации за организации кои ги споделуваат нивните вредности

Како функционира маркетингот на причините?

Рецептот за маркетинг на причините е едноставен: вие избирате кауза релевантна за брендот за која се грижите, креирате маркетинг кампања околу неа и донирате дел од вашите профити и ресурси од кампањата за неа. Денес, постојат дури и алатки како ShoppingGives кои беспрекорно се интегрираат со вашата продавница за е-трговија за да го направат ова ултра едноставно.Колку повеќе вашите клиенти се ангажираат во кампањата, толку поголемо ќе биде вашето влијание. Можете или да посветите одреден производ или линија на производи на кампањата, да креирате нов производ специјално за него или да го проширите за да ја вклучи целата ваша продажба.

Помладите генерации ги поддржуваат брендовите кои даваат

Маркетингот не само што собира средства и ја зголемува свеста за добротворните организации на вашите партнери, туку и гради лојалност и наклонетост кон вашиот бренд - особено од милениумците и генерација Z.

Зошто сега е одлично време да се започне со маркетинг кампања

Причината за маркетингот ве става на нозе во трката за лојални клиенти - и станува се попопуларен секоја година. Бидејќи потрошувачите очекуваат брендовите да направат повеќе за да имаат корист на општеството, затоа што маркетингот може да ги стави вашите напори пред и центар со привлекување повеќе лојални клиенти и привлекување внимание на причините за кои се грижите.Бидејќи корпоративните се откажаа од 15% во последните две години, многу компании прифаќаат добротворни цели бидејќи нивните индустрии се прилагодуваат на она што го сакаат нивните клиенти. Ако можете да го привлечете вниманието на луѓето сега, можете да ги искористите придобивките од подобрата лојалност на клиентите со години.

 

Како да заработите лојалност и да направите разлика со каузалниот маркетинг

Слични објави

Нема сомнение дека социјалните медиуми добија широка популарност и станаа суштински дел од дигиталниот маркетинг. Прочитајте!
Кога започнуваме бизнис, сè што имаме е куп претпоставки, мислења и разни хипотези. Она што најмногу ми се допаѓа кај A/B тестирањето е преминот од „МИСЛАМ дека ова може да функционира“ во „ЗНАМ дека ова ќе функционира“. Прочитајте!