Како страниците за е -трговија можат да ги намалат стапките на враќање
Враќањето е факт на животот за трговците на Интернет, и иако е тешко да се избегнат враќањата, важно е да се обидете и да го минимизирате проблемот.
Според податоците на Shopify, 89% од потрошувачите вратиле производи купени преку Интернет во последните три години, додека 41% купиле иста ставка во различни големини, со намера да ги вратат несаканите големини.
Враќањето може да биде скапо за трговците на мало на неколку начини:
Финансиските трошоци за загубената продажба.
Трошоците за испорака и наплата на поврат, доколку се понудат бесплатни повратни средства.
Потребни ресурси за обработка на враќањата, од услуги на клиентите до складиште.
На пример, ако купувачот купи ставка без да биде целосно информиран за производот, ова е нешто што трговецот на мало може да го подобри.
Исто така, важно е да се земе предвид дека враќањата се фактор во одлуката на клиентот да купи на прво место или да направи повторени набавки.
Јасни описи на производи
Ако луѓето донесат информирана одлука за купување, најверојатно ќе го најдат оној што им одговара и поретко ќе го вратат.
Јасни и добро презентирани описи на производи помагаат овде. На пример, ако купувачите купуваат лаптопи или телевизори, можеби ќе треба да знаат колку и какви порти има или дали се компатибилни со други производи.