Карактеристики и услуги за е-трговија
Дизајн на продавница. Размислете дали сте подготвени да дизајнирате сопствена продавница (користејќи образец) или дали ќе ви треба стручна помош за дизајнирање на продавницата. Многу од шаблоните за дизајн се релативно лесни за употреба, но можеби не се добра опција за вас ако вашето време е ограничено. Лиценцираните софтверски пакети може да вклучуваат техничка поддршка преку Интернет и чекор-по-чекор насоки за да ви помогнат во дизајнот.
Купувачка кошничка. Количките за купување значително се разликуваат. Карактеристиките може да вклучуваат индикатори за напредок за да им помогнат на клиентите да разберат каде се во процесот на трансакција, автоматско пресметување на данокот и испораката, прилагодлив дизајн и распоред.
Каталог на производи. Проверете за да видите со колку производи може да управува онлајн каталогот. Размислете колку е лесно да додадете производи и да испратите постоечка база на податоци за производи.
Безбедносни карактеристики (на пример, Secure Socket Layer (SSL), заштита на лозинка, привилегии за пристап за администрација на страницата, безбедност на центарот за податоци, алатки за ризик што можат да помогнат да се означат измамнички нарачки, итн.)
Промоција на производи. Карактеристиките може да вклучуваат попусти или купони, сертификати за подароци, цени за попуст, цени за волумен, автоматски одговори (автоматски испраќа понуди по е-пошта). Некои пакети нудат функции за вкрстена продажба (на пример, се препорачуваат слични или дополнителни производи кога корисникот избира производ).
Огранок маркетинг модул. Ниска цена за рекламирање е преку придружна програма. Филијалите ја рекламираат вашата продавница на нивната веб -страница и тие заработуваат провизија за секоја продажба што ја генерираат. Целиот сообраќај, продажба и заработка се следат од системот.
Обработка на нарачката. Давателот на услуга или софтверски пакет може да обезбеди голем број карактеристики за нарачка, како што се гледање на нови нарачки преку е -пошта, преку Интернет или факс, автоматско известување до клиентите што ги предупредува за какви било промени во статусот на нарачките, итн.
Интеграција со деловни процеси на Back-Office. Ако е-трговијата е критичен дел од вашиот бизнис, можеби ќе сакате понапредни карактеристики за интеграција што ја поврзуваат вашата е-трговија со вашите редовни деловни активности (попис, нарачка, испорака, сметководство).
Карактеристики на анализа и известување на веб -страници. Тие можат да ви помогнат да ги следите вашите продажби, страници што ги гледаат клиентите, страници за упатување и клучни зборови што клиентите ги користат за да го најдат вашиот производ.
Ниво на поддршка. Размислете какво ниво на поддршка ќе ви треба. Дали ќе ви треба поддршка 24/7?