Трендови за успешна продажба: е-трговија во 2021 година

Трендови за успешна продажба: е-трговија во 2021 година

 

Покрај страшната 2020 година што ни се случи и која сакаме да ја заборавиме што е можно поскоро, и покрај тоа, пандемијата предизвика голема БУМ! во е-трговија, а брендовите се соочија со големи предизвици во развојот на веб-страници и поставување нови стандарди во е-трговијата.

 

Годината 2021 година ќе биде внесена како почеток на доверба на корисниците во онлајн продавниците, експресни испораки, купувања преку веб-страници-преземање во продажни места, картичка на датотека, мобилно плаќање и голем број други сегменти што корисниците ги користат многу повеќе денес отколку порано.

 

1. Продажба на сите канали

Со растот на технологијата на мобилни уреди, усвојувањето на плаќањето паричник на iOS и Samsung, што им овозможува на корисниците клик и собирање, можам да замислам дека ќе се зголеми бројот на повеќеканални корисници. Omnichannel е купување кое им овозможува на корисниците незабележително искуство на повеќе канали: корисникот може да бара производи во продавницата на Инстаграм, да се распрашува повеќе за производите на страницата, да купува преку друга поврзана страница и да ги подигне сите купени ставки во малопродажен објект. Според истражувањето од 2018 година, повеќе од 70% од корисниците на 40.000 испитаници одговориле дека овој вид продажба им е многу пријатен бидејќи можат да научат повеќе за производот и за самиот бренд.

 

2. Повеќе опции за плаќање

Меѓу другото, тоа ги тера корисниците да го купуваат вашиот производ на страницата и повеќе опции за плаќање. Ако сте ограничени само на готовина при испорака или само со картичка, најверојатно голем број корисници ќе ја напуштат вашата страница. Понудете им на корисниците плаќање по QR -код, плаќања со картички (неколку типови картички), готовина при испорака, Paypal и, на пример, плаќање преку административна забрана. Најголемата грижа на потрошувачите е дали нивните податоци ќе бидат безбедни, така што од вас се очекува јасно да им ја објасните заштитата на податоците на корисниците при плаќање преку Интернет.

 

3. Мобилна продавница

Процентот на корисници кои купуваат преку мобилен уред, секако, надминува 65%. До крајот на 2021 година, се очекува мобилните уреди да учествуваат со повеќе од 70% од вкупната е-продажба. Ако имате онлајн продавница, се препорачува да се фокусирате на мобилната верзија на страницата, без оглед дали мобилната верзија е одговорна или прилагодлива.

 

4. Вештачка интелигенција

Механизмите за препорака на ставки базирани на интерактивна интелигенција за првпат беа видени во е-трговијата. Препораката беше базирана на случајни ставки, популарни, нови или најпродавани. Со напредокот на технологијата, разбирањето на Пејтон, на пример, вештачката интелигенција отиде далеку, така што на страницата можеме да имаме рингишпил кој им препорачува одредени предмети на корисниците според нивните финансиски можности, се разбира, условот е да се запамети историјата на нивните претходни набавки.

 

5. Визуелна трговија

Визуелната трговија не се однесува само на лизгачи, односно банери на страниците што ги имате. Исто така, вашите ставки треба да имаат 360 фотографии или видеа - онлајн и / или онлајн. Со користење на JPEG2000 можете да ја подобрите брзината на отворање и квалитетот на сликата на вашата страница. Не заборавајте на продавницата што ја имате на социјалните мрежи - фотографиите мора да бидат убаво дизајнирани, а информациите на нив да бидат јасно соопштени.

 

Слични објави

Ако имате контакт (дури и површен) со маркетингот, а особено со дигиталниот, тогаш за време на вашето секојдневно сурфање и читање блогови сигурно сте наишле на поимот customer journey... Прочитајте!