Кои се 4-те промени што технички ќе ја оптимизираат вашата веб-продавница во најкус можен рок?

Кои се 4-те промени што технички ќе ја оптимизираат вашата веб-продавница во најкус можен рок?

Поради вонредни околности, голем број на деловни активности преку Интернет се иселија од вообичаените начини оваа година.

 

Ние веруваме дека не постои веб-трговец кој не сака да добие квалитетна повратна информација од своите клиенти, да добие детални технички анализи на нивната веб-продавница и, конечно, ако успее, да се квалификува меѓу финалистите и да добие проценка на меѓународна експертска комисија со детални и специфични совети и упатства за подобрување на деловната активност и постигнување на одлични деловни резултати и продажба.

 

Дали вашата мотивација е во самата конкуренција или во желбата да им го понудите на вашите клиенти најдоброто искуство преку Интернет… Што точно можете да направите во следните неколку дена или недели за да ја оптимизирате работата на вашата веб-продавница и значително да ги зголемите шансите за пласман во финалето на конкуренцијата и да стане водечка веб-продавница во земјата или регионот?

 

1. Обезбедете безбедност со SSL сертификат

Со SSL сертификат, можете ефикасно да ја гарантирате безбедноста затоа што со обезбедување проток на податоци, избегнувате и можност за прислушување комуникација помеѓу прелистувачот на корисникот и веб-страницата и пренос на податоци меѓу нив. Сè на сè, тоа ќе ве чини помалку од еден час работа, а довербата меѓу вас и вашите клиенти ќе се зајакне.

 

2. Ажурирајте ги информациите за контакт и општите услови

Редовно проверувајте ги сите информации на веб-страницата. Можете да обезбедите ажурирање само преку континуирано управување со содржини. Вклучете брз преглед на информациите за контакт во вашата дневна или неделна рутина; не дозволувајте најмала грешка во телефонскиот број, адресата за е-пошта и други релевантни информации. Времето што ќе го посветите на контролата на податоците, односно рутината за прелистување, нема да надминува неколку секунди или минути, а дополнувањето и уредувањето на општите услови и усогласувањето со тековните законски барања нема да ви одземе повеќе од неколку часа драгоцено време.

 

3. Комплетни описи и слики на производи

Точни, точни описи на производи и фотографии со точна количина на информации позитивно ќе влијаат на вашата видливост на SEO, а во исто време ќе обезбедите подобра проценка на техничката усогласеност во евентуалното учество во конкуренција на веб-трговци. Со други зборови, со малку напор, значително ќе ја подобрите перцепцијата за вашата веб-продавница и искуството за купување на вашите клиенти преку Интернет. Не занемарувајте ја важноста на доброто корисничко искуство и посветете ги следните 5 часа на оваа задача.

 

4. Дозволете им на вашите клиенти преку Интернет да купуваат без да се регистрираат

Посветете еден работен ден на создавање опција за купување без регистрација што ја сакаат повеќето веб-купувачи затоа што им овозможува брзо купување без обврски и е попосакуван начин за купување отколку креирање сметка. Инаку, дигитално разбирлив онлајн купувач многу брзо ќе најде конкурентна веб-продавница каде навистина ќе може да заштеди свое време и напор.

 

 

Слични објави