Клучни елементи на платформи за е -трговија

Клучни елементи на платформи за е -трговија

 

Без разлика дали обезбедуваат е -трговија B2B или B2C - или и двете - на бизнисите им е потребна моќна, флексибилна и скаларна е -трговска платформа која ќе ги задоволи потребите на клиентите денес и во иднина. Најдобрите платформи за е -трговија се

 

Флексибилна

 Платформата треба да поддржува продажба на B2B и B2C во една платформа што може да се распореди со помош на хибридна облачна средина или други модели.

 

Пристапност

Пристапните модели на претплата за софтвер како услуга (SaaS) се обично попристапни од платформите во просториите, за кои обично се потребни високи и постојани инвестиции во инфраструктурата.

 

 

Трговијата што е прифатлива за корисниците треба да биде лесна за клиентите да се движат на предната страна и лесно за деловните субјекти да управуваат на задниот дел. 

 

Корисничките интерфејси треба да бидат јасни и едноставни за да нетехничките работници можат да додаваат страници и карактеристики без тешкотии.

 

 

Лесно за интегрирање 

Треба да им биде лесно на деловните субјекти да ги интегрираат своите технологии во платформата за да ги намалат трошоците и да ги искористат постојните инвестиции.

 

Бизнисите што се прилагодуваат треба да бидат способни да го прилагодат искуството на клиентите однапред, доколку е потребно,

 за да го поддржат нивниот бренд.

 

На брзите бизниси им се потребни платформи за е-трговија што се лесни за имплементација, со архитектура за самопослужување и рамки базирани на стандарди кои го поедноставуваат распоредувањето и го олеснуваат додавањето апликации и карактеристики по потреба.

 

Едноставните платформи за трговија треба да бидат лесни за одржување и мониторинг, со автоматско ажурирање, брз пристап до најновите карактеристики и видливост во реално време за метриката на перформансите низ целиот свет.

 

Слични објави

Луѓето вообичаено го потценуваат и на тој начин го игнорираат блогирањето затоа што одзема многу време и трае долгорочен период за да покаже очигледни ефекти. Прочитајте!
Од купување на цели автомобили преку Интернет, до трансформирање на самото возило во точка на допир што е овозможено со IoT за да понуди услуги за мобилност директно до потрошувачите, автомобилската индустрија е на пропаст на монументална промена. Прочитајте!
Една неодамнешна студија од водечкиот блог за аналитика, Институтот Бајмард, покажа дека 31% од сите пребарувања на производи на топ 50 сајтови за е-трговија во САД завршиле залудно и дека овие сајтови многу веројатно пропуштаат продажба од овие корисници кои не го наоѓаат она што го бараат. Прочитајте!