Единствените 4 начини за успешна изградба на онлајн продавница
Пред десет години можевте да добиете основна продавница преку Интернет, да додадете неколку производи, да купите евтин сообраќај и – voilà! - ќе можете да изградите успешна онлајн продавница.
О, колку времињата се сменија! Иако денес е многу изводливо да се изгради просперитетен бизнис за е-трговија, конкуренцијата стана посилна, а трговците треба да бидат многу постратешки ако сакаат да имаат шанса против гигантите како Амазон.
Еве четири начини на кои верувам дека можете да изградите успешен бизнис за е-трговија денес:
Натпреварувајте по цена
Да почнеме со најтешкиот и најчестиот пристап за е-трговија: натпреварување по цена. Предлогот за ниска цена може да изгледа примамлив ако отворате нова продавница, но почесто е крикот на сирената што води до катастрофа.Ако препродавате вообичаени производи само засновани на ниски цени, како некогаш ќе се натпреварувате со Amazon или Wal-Mart? И на двете компании им се верува и нудат исклучително ниски цени. И дури и ако сте одговарале на нивната цена, зошто би купиле од вас од добро познат и доверлив продавач на мало?
Производство на свој производ
Заварување Ако можете да создадете уникатен производ што луѓето се подготвени да го купат, производството на ваш сопствен производ има многу предности.
Помала конкуренција: Кога продавате постоечки производ, луѓето лесно можат да споредуваат. Но, кога вие сте единствениот што го прави тоа, луѓето немаат друг избор освен да купат преку вас.
Премиум цени: Полесно е да наплаќате премиум цена кога немате 200 други продавници што ја намалуваат цената на артиклот. И со малку или никакви други точки на податоци за цените за споредба, клиентите ќе имаат помала веројатност да се откажат од повисока цена.
Повисоки заштеди: Можеби најдобро од сè, градењето сопствен производ и/или купувањето директно од производителот е најевтиниот начин за набавка на производи. Тоа бара повеќе капитал однапред, но е најдобриот начин да ги зголемите вашите профитни маржи.
Додадете информативна вредност на вашите производи
Ова е пристапот што јас традиционално го користам и е еден од најдобрите начини да успеете ако градите бизнис за транспорт на капка. Ако продавате постоечки производи на пазарот и не сакате да се натпреварувате по цена, треба да понудите нешто друго од вредност. Некои од најдобрите работи што може да се понудат се уверување и насоки за клиентите.
Дали некои луѓе ќе посетуваат лажни веб-страници, ќе ги користат нивните фокусирани ресурси за да одлучат што да купат и потоа ќе купуваат за најниска цена? Апсолутно. Затоа овој пристап особено добро функционира во ниши каде што се потребни многу различни додатоци или компоненти. Колку повеќе артикли некој треба да купи, толку е потешко да се спореди продавницата навреме.Но, и покрај поволните купувачи, сепак ќе ја заработите довербата - и бизнисот - на многу купувачи како специјалист. И колку повеќе ги едуцирате однапред, толку повеќе добра волја и продажба ќе генерирате.
Изградете бренд
Кога градите бренд, се движите подалеку од продажбата само на производ и се фокусирате на продажба на искуство, идеја или филозофија. Ова е веројатно најтешкиот пристап за преземање, но има моќ да создаде бизнис кој е многу одбранлив со висока долгорочна вредност.
Како маркетер, сакам да мислам дека сум под влијание на кампањите на масовните медиуми. За жал, јас сум подеднакво подложен на одлично рекламирање како и секој друг. Првиот пат кога ги видов рекламите „Најинтересниот човек на светот“ на Дос Еквис - кампањата со софистициран лик од типот на Џорџ Клуни за продавање пиво преку смешни реклами - поминав најмалку 10 минути гледајќи ги на YouTube.
Вознемиреноста за купување артикал што не функционира е голема причина зошто луѓето не купуваат, а тоа е особено точно во збунувачките ниши. Дали би се чувствувале удобно да ги купите компонентите за инсталиран домашен безбедносен систем „Направи сам“ на Амазон? Веројатно не, бидејќи тие не се специјализирани за просторот и ќе ви биде тешко да разберете што ви треба. Наместо тоа, веројатно ќе побарате бизнис специјализиран за системи за безбедносна опрема.