Клучни зборови за истражување: Како да ги најдете термините за пребарување што ги користат вашите клиенти
Истражувањето на клучни зборови е најважниот аспект на вашата стратегија за оптимизација. Тоа ја создава основата за сè друго што правите.Целта на истражувањето на клучни зборови е да се откријат можности за генерирање сообраќај врз основа на она што вашите потенцијални клиенти всушност го бараат онлајн. Тоа е основата на секоја стратегија за оптимизација.Ако можете да ги оптимизирате вашите веб-страници и содржината што ја создавате со вистинските клучни зборови, потенцијално можете да генерирате висококвалитетен пасивен сообраќај кон вашата страница со тоа што ќе се прикажете органски во релевантните резултати од пребарувачот.
Истражување на клучни зборови 101
Пред да навлеземе во тоа како да пронајдете вредни клучни зборови, ајде да дефинираме што всушност значи „клучен збор“. Клучен збор е секој збор или фраза што се внесува во пребарувачот. На пример, еден збор како „торта“ или подолга фраза како „како да направам торта“. Со тоа, исто така е важно да се разберат трите различни типови на клучни зборови, категоризирани според намерата на пребарувачот.
Навигациски: Навигациски клучен збор е клучен збор кој некој го користи за да се движи некаде. На пример, ако го напишете зборот New York Times во Google, веројатно се обидувате да отидете на веб-страницата на New York Times.
Трансакциски: Трансакциските клучни зборови се користат кога некој се обидува да заврши некоја акција. На пример, некој што го бара клучниот збор „купи чевли за трчање онлајн“ се обидува да купи.
Информативни: информативните клучни зборови имплицираат дека корисникот истражува тема или проблем, или собира контекст, не мора да има намера да купи. Пример за информативен клучен збор би бил „кој е најпопуларниот стил на чевли за трчање?
Повеќето бизниси за е-трговија имаат приоритет на трансакциски и информативни клучни зборови. Тоа е затоа што истражувањето на клучни зборови за е-трговија во голема мера се фокусира на пребарувачите со намера да купат. Иако не секој клучен збор што ќе го таргетирате треба да биде во потрага по купување, познавањето на имплицитната намера зад барањето за пребарување е од клучно значење за да откриете каква содржина треба да има вашата страница, без разлика дали тоа се информации на високо ниво во објава за едукативен блог или страница на производот фокусирана на продажба.
Направете листа на теми релевантни за вашиот бизнис
Вистината е дека не постои ниту еден „најдобар“ начин да ја подготвите вашата почетна листа на теми. Започнете со размислување за вашата индустрија и производите што ги продавате. Како што тргнувате, размислете повеќе за тоа какви прашања би можеле да имаат вашите потенцијални клиенти и какви видови содржина би можеле да ги интересираат.
Еве неколку прашања кои ќе ви помогнат додека размислувате за клучни зборови:
Кога некој го бара овој клучен збор, што очекува да најде?
Дали клучниот збор е релевантен за производите што ги продавате?
Како сакаш да те откријат?
Како вашите клиенти зборуваат за вашиот производ?
Најдете „Пребарувања поврзани со“ и запишете ги
Како што почнувате да ја креирате вашата листа со клучни зборови, еден концепт со кој ќе сакате да се запознаете се клучни зборови со долга опашка или клучни зборови кои обично се три до четири збора или подолги. Клучните зборови со долга опашка имаат помала конкуренција, но и помал обем на пребарување, така што тие ќе бидат корисни за вашиот бизнис само ако се високо насочени; односно испраќаат особено вреден сообраќај во вашата продавница. Ќе зборуваме повеќе за конкуренцијата за клучни зборови подоцна во оваа статија.