Како го трансформира вашиот бизнис во е-трговија
Комуникацијата се редефинира во оваа информациска ера, поттикната од хиперповрзаната популација и експлозијата на социјалните мрежи и споделувањето содржини. Поединците ги трошат информациите со многу поголемо темпо од порано. Оттука, императив е дека претпријатијата мора да ја забележат променливата динамика на бизнисот. Маркетингот еволуираше од обични ванила весници и ТВ реклами до поперсонализирани форми во дигиталната ера. Affiliate Marketing е едно од помладите деца во маркетинг просторот, но е многу ефикасен во поттикнувањето на продажбата.
Филијалата на маркетингот е тактика за онлајн продажба која им дозволува на подружниците (поединци/компании) да го продаваат производот/услугата од нивен интерес. Филијалите ги ангажираат своите потенцијални купувачи онлајн во форма на блогови, социјални медиуми, видеа и мобилни и им помагаат на купувачите да донесат информирана одлука за нивното купување. Откако купувачот ќе купи на целната веб-страница, подружницата заработува провизија. Тоа е победничка ситуација за сите - продавачот, купувачот и филијалата. Продавачот добива дополнителен приход и признание со маргинален додаден трошок; купувачот може да донесува информирани одлуки користејќи ги информациите дадени на страниците на филијалата. Филијалите ја заработуваат својата провизија, што може да послужи како здрав прилив на приход за нив.
Зошто на вашиот бизнис му е потребен партнерски маркетинг?
Ајде да направиме крајна анализа на влијанието на филијалниот маркетинг систем на е-трговија: 1- Економичен: Филијалниот маркетинг може да биде економичен во однос на другите форми на маркетинг. Подружниците обично се плаќаат според преовладувачките стапки на провизија што ги одредува продавачот, во споредба со традиционалните форми на маркетинг како што се рекламите, каде што цените се водени од пазарот. 2 – Враќање на инвестицијата: Високиот рентабилност е еден од привлечните аргументи во корист на придружниот маркетинг. Овој систем е базиран на перформанси; оттука, исплатите се прават само ако има конвертирање во некоја форма - слетување на страница, купување производ, итн. 3 – Буџети: Нов бизнис или млад стартап можеби нема да има длабоки џебови како нивните поголеми, добро етаблирани колеги. За ентитетите кои работат во ограничен буџет, партнерскиот маркетинг може да доведе до повисоки приходи по долар потрошен на маркетинг.
Како може вашиот бизнис за е-трговија да има корист од партнерскиот маркетинг?
Сега е очигледно јасно дека партнерскиот маркетинг е една од стратешките алатки што треба да ги користи бизнисот за е-трговија. Започнувањето со Affiliate Marketing бара од нас да ги разбереме неколкуте основни работи за тоа што прави добар партнер. Генерирање сообраќај – Погледнете ги подружниците кои имаат потенцијал да го поттикнат сообраќајот кон вашата веб-страница/онлајн продавница. Влијание – Некои веб-локации/блогови/поединци се сметаат за авторитет во нивната област на интерес. Нивните луѓе имаат поголемо влијание да му помогнат на вашиот потенцијален клиент да стане клиент кој плаќа. Квалитет на содржината - Содржината е кралот. Висококвалитетната содржина не е само сигурна и точна, туку и привлечна. Помалку е веројатноста читателите да завршат со читање блог кој е целосно текст. Додавањето мултимедија помага да се задржи читателот ангажиран и да се намали стапката на отскокнување. Ажурирања – Светот на Интернет буквално се менува секоја секунда. Еден месец стар преглед на производот може да изгледа дека го губи својот шарм. Филијалите кои ја одржуваат својата содржина ажурирана со најновите случувања се подобро поставени во однос на ангажирање на читателите, а исто така се оптимизирани од перспектива на оптимизација.