Кои ќе бидат главните технолошки трендови за е-трговија

Програмерите од предниот дел, а не задни програмери, владеат со технолошкиот простор за малопродажба

Порано беше дека програмерите од заднината беа на врвот на пирамидата за технолошки вештини, но со тоа колку напредна технологијата за предниот дел, табелите се свртеа и програмерите од предниот дел ги надминуваат. Денес, корисничкото искуство е клучно за успехот на трговците на мало; побарувачката за напредни програмери е поголема од кога било. Сепак, со напредните вештини кои постојано се развиваат и професијата за која е сè потешко да се тренира, ќе дојде до проширување на јазот во вештините на напредните програмери.GraphQL ќе се користи се повеќе

Јазикот за барање графикони - GraphQL - ќе се зголеми во употреба следната година бидејќи го олеснува користењето на API-и за одмор (API за интернет), или со други зборови, за програмерите од предниот дел да ја вршат својата работа. Со оваа технологија, сè што треба да направи развивачот на предниот дел е да опише какви податоци сака и да го испрати барањето до GraphQL. Ова резултира со тоа што GraphQL ги повикува соодветните API-и за одмор за да ја врати вистинската количина на податоци што се бара, а потоа да му врати на развивачот еден JSON објект за развивачот да ја прикаже страницата што ја сака.

Наследните платформи конечно изумираат, а продавачите се консолидираат

Наследните продавачи на софтвер ги лажат клиентите - тие тврдат дека се модернизирани, но остануваат на погрешната страна на технолошките трендови. Потрошувачите во 2020 година нема да имаат трпение за ништо помалку од совршено кога станува збор за искуството во малопродажбата. Со оглед на тоа што се целосно свесни за ова, брендовите и трговците на мало знаат дека им се потребни трговски платформи кои нудат максимална флексибилност и способност за промена на предните делови и приспособување на променливите очекувања на клиентите - имено без глава при што задниот и предниот дел се одвојуваат, што го прави многу полесно и побрзо да се подобри страната на е-трговијата со која се соочува клиентите.

Микроуслуги насекаде

Како што трговците на мало се оддалечуваат од монолитни, наследни платформи, тие исто така се движат кон микроуслуги - мали, самостојни апликации кои можат да се развиваат и да се користат поединечно. Микроуслугите управувани од API им овозможуваат на програмерите лесно и брзо да ажурираат одредени делови од предниот дел, што резултира со пократки циклуси на ослободување и побрзо време до пазарот.

 

Горе во облаците

 Додека облакот е со нас околу една деценија, многу апликации кои тврдат дека се „во“ облакот се само „на“ облакот. Претходните генерации на трговски платформи и други апликации поврзани со доставување искуство на клиентите беа само распоредени на виртуелни машини на јавен облак, во суштина само користејќи јавен облак како сервери за хостирање. Тоа не е облак. „Вистинските“ облак апликации се дел од екосистемот на облакот, како да се изградени од самите продавачи на облак.

Кои ќе бидат главните технолошки трендови за е-трговија

Слични објави

Постојат тони маркетинг тактики таму. Но, еклектична мешавина на тактики, без разлика колку е креативна, не создава привлечна маркетинг стратегија. Различните тактики и канали кои најдобро функционираат ќе бидат оние кои одговараат и на вашиот производ и на вашиот бизнис модел. Прочитајте!
Илустрации за да се направи емотивна врска со посетителите На пример, ако продавате производи за домашни миленици, идеално е да објавите слика што нема да ги остави љубителите на животните рамнодушни... Прочитајте!
Новото копче „купи“, веќе воведено на Твитер и Фејсбук и наскоро ќе се појави на Google, се чини дека ќе го промени лицето на е-трговијата. Прочитајте!