Најдобри практики за електронска трговија

Најдобри практики за електронска трговија

 

Структура и употребливост

-Бидете едноставни и лесни за навигација.

-Размислете за специјални огласи за „поврзани предмети“ или „топ 5 продавачи“.

 

Ангажман

-Размислете за нудење можности за зумирање, особено ако деталите ја прават продажбата.

-Побарајте прегледи, па дури и побарајте од клиентите да достават видеа користејќи го производот/услугата.

-Поттикнете го споделувањето производи со пријателите/колегите.

-Понудете списоци со желби или предупредување за продажба.

 

 

Слики и описи на производи

 

-Сликите се продаваат. Осигурајте се дека тие се професионални и доволно големи за да го видат производот.

-Понудете различни позиции на слики и размислете за додавање слики поврзани со ставки за можни можности за вкрстена продажба.

-Обезбедете визуелни знаци во текот на целиот процес на трансакција - на пр. избор на бои, соодветни слики за да ја одразат големината на производот во однос на друг објект за луѓето да можат да ја разберат големината.

 

Услуги на клиентите

-Имплементирајте начини да стигнете до вашите потенцијални клиенти, клиенти и заинтересирани за време на пред-продажбата преку апликации, како што се форуми, разговор во живо или Најчесто поставувани прашања.

 

Иднина на е-трговија

Еве неколку трендови за малопродажба на Интернет за да се внимава, според Forbes.com.

 

1.Подигање во продавница. Главните трговци на мало додаваат нови услуги како што се подигање во продавница, па дури и испорака на автомобилот, што дополнително ги замаглува линиите помеѓу трговците само преку Интернет и трговците со тули и малтери. Трговците се обидуваат да измислат различна тактика за да се разликуваат од конкурентите. Сопствениците на мали претпријатија, исто така, бараат уникатни начини за решавање на услугата за клиенти на повеќе лични начини за привлекување и задржување клиенти. Овој тренд ќе продолжи да се шири со с and повеќе нови идеи што произлегуваат.

2.Мобилни апликации. Бизнисите ќе бидат повеќе поттикнати да применуваат апликации за е-трговија со целосни карактеристики на мобилни уреди и да додаваат услуги базирани на локација и зголемена реалност за да ги подобрат искуствата при купување. Паметните телефони се сметаат за доминантни на пазарот за мобилни телефони и апликациите за сите платформи се во пораст. Најбараните апликации овозможуваат споредба на цените или испраќање купони и добиваат добри критики. Овој тренд ќе продолжи да расте со тоа што бизнисите ќе станат помудри за да понудат повеќе уникатни понуди за мобилни страници.

3.Видео. Побарајте повеќе видеа генерирани од корисници на сајтови за малопродажба. Трговците им дозволуваат на клиентите да испраќаат видео клипови за да моделираат нова облека или да користат ново купување. Оваа форма на бесплатно рекламирање ќе продолжи да расте.

4.Социјална мрежа. Твитер, Фејсбук, Pinterest и Pose се одлични примери на страници каде што луѓето црпат инспирација и свесно или несвесно одлучуваат каде да купат работи, што значи дека постои силна можност за партнерски маркетинг.

5.Дневни зделки и брза продажба. Ова може да изгледа како многу преполно поле за играње, но страниците за зделки како Ruelala www.ruelala.com и OneKingsLane www.onekingslane.com растат со брзо темпо. И врз основа на тоа колку брзо се распродаваат предметите, честопати во рок од неколку минути откако ќе се испратат известувања по е-пошта, повеќе бизниси ќе скокнат на овој популарен тренд.

 

 

 

Слични објави

Начините на плаќање се интегрална компонента за успехот на бизнисите за е-трговија. Знаејќи кои начини на плаќање ги претпочитаат клиентите може да ја зголеми конверзијата за онлајн продавниците. Прочитајте!