Се појавува нова ера во малопродажбата и електронската трговија

Во 2021 година означува нова ера за малопродажба и е-трговија. Пандемијата доведе до масовна промена во речиси сè што е дигитално, и додека 2020 година ќе остане аномалија во однос на избезуменото темпо на усвојување, новото однесување на потрошувачите е тука да остане. Во текот на следните пет години, дигиталните активности ќе продолжат да растат од денешната забрзана база.Почнувајќи од оваа година, Insider Intelligence ќе посвети повеќе аналитичари на сè подигиталниот свет на купувањето, проширувајќи го нашето покривање на најзначајните малопродажни трендови, обезбедувајќи поголема широчина и длабочина на нашите прогнози за малопродажба и е-трговија и нудејќи растечка листа на клучни индикатори за перформанси ( KPI) и одредници.

Малопродажната индустрија забележа бројни случувања од почетокот на пандемијата

Трговците на мало почнаа да прифаќаат нови можности и да ги задоволуваат барањата на потрошувачите кои добија замав од почетокот на 2020 година. Неколку случувања започнаа со голема брзина во текот на изминатите 18 месеци.

 

Брендовите водени од цел го заземаат централното место

Изминатава година истакна колку е важно брендовите да бидат свесни за социјалните прашања бидејќи сакаат да се разликуваат и да бидат во чекор со променливите барања на потрошувачите.

Инклузивни практики веќе не е само убаво да се има. Во средината на 2020 година, расните прашања заземаа централно место низ САД бидејќи поголемиот дел од населението се најде во карантин и трошеше сè поголемо време на социјалните мрежи. Потрошувачите бараа промени, а различноста и инклузивноста станаа на врвот на умот бидејќи брендовите ги преиспитаа своите улоги во промовирањето на општествените вредности.Многу брендови и трговци на мало презедоа чекори за да бидат поинклузивни. Иницијативите што беа во тек пред пандемијата се забрзаа, вклучувајќи:

Програми за разновидност на добавувачи: Многу трговци на мало имаат или развиваат партнерства со продавачи насочени кон зголемување на различноста, правичност и вклучување во нивните добавувачи. Беа покренати иницијативи како залогот од 15 проценти, кои ги повикуваат големите трговци на мало да посветат минимум 15% од нивните полици на бизнисите во сопственост на црнците.

Електронската трговија со намирници се проширува

Многу е направено за порастот на купувањето на намирници за е-трговија во САД - скокна за 63,9% од 2019 до 2020 година и ќе се искачи за уште 12,3% на 122,39 милијарди долари во 2021 година. една од ретките категории што допрва треба да достигнат двоцифрена пенетрација во е-трговија. Дали затоа вреди целото внимание што го добива?

Но, економијата на онлајн купувањето намирници останува предизвик. Имаше два основни аргументи против електронската трговија со намирници: 1) Многу потрошувачи ќе сакаат да ги допрат и почувствуваат купувањата како свежи производи пред да ги купат, и 2) економијата едноставно нема смисла.

Прислушување во социјалната трговија. Медиумите и трговијата се спојуваат, и никаде овој тренд не е поприсутен како на водечките платформи за социјални медиуми како Facebook, Pinterest и TikTok, кои се движат од инспирација кон олеснување на трансакциите. Оваа година, американските корисници на социјалната мрежа дневно ќе поминуваат во просек по 1 час и 35 минути на платформите и ќе го прифатат купувањето додека се таму.

Се појавува нова ера во малопродажбата и електронската трговија

Слични објави

Дизајнерите обично тврдат дека нивната улога е клучна за успехот на е-трговијата. Сепак, не-дизајнерите често се спротивставуваат со цитирање на Амазон и други страници со висока конверзија кои, навидум, се агностични во дизајнот. Прочитајте!