Како да изградите страница за контакт на вашата онлајн продавница

Можеби изгледа како само уште една стандардна врска во менито за навигација, но страницата „Контактирајте со нас“ на онлајн продавницата често е една од најнеоптимизираните локации на целата страница.

 

Иако веројатно сте размислувале многу за вашата почетна страница или целна страница да го претставуваат вашиот бренд и личност, основните страници имаат тенденција да добиваат многу помалку љубов. Но, со тоа што ќе ја направите вашата контакт страница поприлика, попривлечна и поуникатна, ќе им дадете на клиентите кои треба да разговараат со вас подобро искуство.

 

Зошто имате страница за контакт ?

Довербата е најважната валута што ја имаат продавниците за е-трговија. Поголема е веројатноста новите посетители да купуваат кога имаат доверба во вашиот бренд, а постојните клиенти се со поголема веројатност да ве препорачаат и да прават повторени купувања кога ви веруваат.

Формуларите за контакт, исто така, помагаат да се уверат клиентите дека има некој што слуша поплаки и повратни информации. Олеснувањето на клиентите да ве контактираат ако нешто тргне наопаку, може да спаси продажба (и клиент) кој имал лошо искуство преку недостиг на пратка или оштетен производ. Се случуваат грешки, а клиентите сакаат да знаат дека ќе бидете тука за да помогнете кога тоа ќе се случи.

 

Конечно, да се биде достапен за одговарање на прашања може да помогне да се претвори љубопитен посетител на веб-страница во клиент. Кога клиентот го одложува купувањето, многу пати тоа е затоа што тие сè уште имаат долготрајни прашања или само донеле одлука за последниот важен детал. За жал, тоа понекогаш значи дека ќе одлучат да заминат со празни раце. Ако ви е лесно да контактирате, клиентите можат да ги добијат одговорите што им се потребни и веднаш да го додадат тој артикл во нивната кошничка.

 

Избор на целите на вашата страница Контактирајте не

Не секоја страница Контакт со нас служи за истата цел. Плус, имате и други страници кои служат за различни цели, вклучително и почетна страница и шаблон за страница за нас. Одлучувањето за потенцијалната публика на вашата страница Контакт со нас помага да се одреди кои карактеристики или полиња да се вклучат.

 

Еве неколку вообичаени цели за страниците за контакт со нас:

-Поддршка. Помогнете да се разрешат грижите на постоечките клиенти кои имаат проблеми со нивната нарачка, сакаат да вратат или разменат производ или имаат проблеми со завршувањето на нарачката.

-Продажба. Помогнете им на потенцијалните клиенти да донесат одлука, да ги конвертирате потенцијалните клиенти во клиенти и да понудите канал за нарачки на големо или во складиште.

-Прес или ПР. Помогнете им на медиумите да стапат во контакт со вистинските луѓе со кои ќе разговараат за вашата приказна.

-Човечки ресурси. Помогнете им на потенцијалните вработени да аплицираат за работа или да поставуваат прашања за вашата компанија.

1. Направете ја вашата контакт страница лесно да се најде

Ако никој не може да ја најде вашата страница Контакт со нас, нема смисла да ја имате. Да се биде достапен значи дека клиентите можат лесно да се движат до вашата страница за контакт кога треба да разговараат со вас. Има две места кои работат навистина добро: вашата главна лента за навигација или подножјето на дното на секоја страница.

2. Создадете страница за контакт што е добредојдена

Штом посетителите ќе ја најдат вашата страница Контакт со нас, дали добиваат впечаток дека навистина ги поздравувате е-поштата, телефонските повици и повратните информации? Или вашата страница за контакт наликува на серија пречки дизајнирани да ги задржат прекршителите надвор? Звучи очигледно, но во зависност од тоа што всушност кажува вашата страница, вашите клиенти можеби нема да продолжат да ве контактираат.

3. Вклучете ги сите релевантни информации за контакт

Можеби има други информации што треба да им ги пренесете на клиентите на вашата страница за контакт:

-Мапа на местото каде што сте физички лоцирани

-Адреси за е-пошта за нарачки на големо

-Работно време и очекувано време на одговор

4. Поставете релевантен Повик за акција

Неизбежно, некој ќе слета на вашата страница Контакт со нас и нема да го пополни формуларот за да ве контактира. Ова е одлична можност да ги поканите да направат нешто друго! Пријавете се на вашиот билтен, проверете ги вашите продажни производи или следете ве на социјалните мрежи.

5. Гордо претставувајте го вашиот бренд

Ако вашиот бренд е пријателски и чуден, не избегнувајте да ја доведете таа личност во важни точки на допир на вашата страница - ништо не создава исклучување како чудната маркетиншка копија поврзана со суви, корпоративни поздрави на вашата контакт страница.

 

Како да изградите страница за контакт на вашата онлајн продавница

Слични објави

Големиот износ на враќања во е-трговијата е причина за грижи за многу онлајн продавачи. Сепак, 71 процент од потрошувачите велат дека онлајн продавачите не нудат никакви алатки за одредување на големината, што би можело да го намали повратот. Прочитајте!
Споровите со клиентите се реалност на прифаќање плаќања. Но, тоа не ги прави помалку фрустрирачки. Прочитајте!