Кои се причините за растот на мобилните плаќања?
Мобилната електронска трговија повеќе не е секундарна тема за е-трговците. Напротив, М-Комерц не го презеде апсолутниот примат во купувањето преку Интернет. Во ноември минатата година, Дигиталниот индекс објави дека 49% од сите посети на е-продавници доаѓаат од корисници на паметни телефони и таблети. Во најразвиените земји за е-трговија, плаќањата преку мобилни уреди достигнаа 45% од сите плаќања за е-трговија. Слична е ситуацијата и во нашиот регион. Некој неодамна рече дека приказната дека треба да ги прилагодуваме нашите интернет -презентации на мобилни уреди е, всушност, застарена. Денес, пред с must, мора да земеме предвид како изгледа нашата страница на мобилен уред, и второ, како изгледа на компјутер. Овој тренд ќе продолжи.
Сите е-трговци кои се грижат да го направат својот бизнис преку Интернет успешен веќе знаат дека патот до успешна е-продавница води преку добро шопинг искуство. Ова е особено точно за мобилни плаќања. Добрата интеракција води до трансакција! Секое негативно искуство го одзема клиентот од вашата продавница, токму со вашиот конкурент кој инвестираше повеќе време и ресурси во создавање, тестирање и подобрување на добро шопинг искуство.
Како да го подобрите искуството за пазарење преку мобилен телефон
# 1: Одзивен дизајн
Искуството потврдено со многу студии е дека водењето реагирачки дизајн ја зголемува конверзијата за 54%. Пред само две години, 46% од првите 500 е-трговци користеа HTML5. Овој процент продолжи да расте оттогаш.
# 2: Не го поставувајте истото прашање двапати
Навистина. Немој. Ослободете се од с that што може да го изнервира клиентот, колку што е можно повеќе. Се разбира, повремените совети за клиентите исто така можат да бидат корисни, доколку се добро дозирани (на пример, употреба на интелигентни системи за препораки за производи - „клиентите што го купиле, го купиле овој друг…“)
# 3: Зголемување на продажбата со социјална валидација
Најдобри примери за електронско купување се оние кои постојано работат на убедување на клиентот дека донел добра одлука со пазарење во таа онлајн продавница. Да, тоа е сосема во ред! Фокусирајте ги сите ваши маркетинг напори во таа насока.
# 4: Направете го процесот на плаќање лесен и брз
Намалете го бројот на чекори потребни за финализирање на плаќањата
Регистрацијата на клиентите треба да се направи по купувањето, а не порано. Искуството е дека дополнителниот напор за регистрација ќе ги натера клиентите да се откажат и од купувањето и од регистрацијата.