Кои се придобивките од електронската трговија?

Кои се придобивките од електронската трговија?

 

Започнување бизнис во трговија никогаш не било полесно. Решенија како што се Shopify и WooCommerce дозволуваат дури и најмали лица со технолошки разум да формираат продавница.

Поминаа деновите во кои се неопходни ангажирање дизајнер и веб-развивач за да се тргне вашата компанија за е-трговија.

Подолу се седум причини зошто е-трговијата е толку привлечна опција за претприемачите:

Глобален дострел - Со продавница за физички тули и малтери сте ограничени географски на блиските пазари, т.е. ако имате продавница во Newујорк и сакате да продавате и во Jу Jерси, ќе треба да отворите друга физичка локација. Е-трговијата го нема ова ограничување. Наместо тоа, можете да продавате на секого, каде било во светот преку вашиот бизнис со дигитална е-трговија.

Секогаш отворено - физичките деловни активности обично имаат ограничено време, но продавницата за електронска трговија преку Интернет останува „отворена“ 24 часа на ден, седум дена во неделата, 365 дена во годината. Ова е многу погодно за клиентот и е одлична можност за трговците.

Заштеда на трошоци - Деловните активности во трговијата имаат значително пониски оперативни трошоци во споредба со физичките продавници. Нема изнајмување, нема персонал за вработување и плаќање, и многу малку на начин на фиксни оперативни трошоци. Ова ги прави продавниците за е-трговија исклучително конкурентни по цена, што обично драматично го зголемува пазарниот удел.

Автоматско управување со залихите - Далеку е полесно да се автоматизира управувањето со залихите преку употреба на електронски мрежни алатки и продавачи на трети страни. Ова заштеди деловни активности во електронска трговија со милијарди долари залихи и оперативни трошоци. Управувањето со залихите исто така стана сè пософистицирано. Сега можете да управувате со вашите акции преку повеќе канали со голема леснотија. Значи, можете да ги продавате и следите вашите акции во вашата продавница, како и пазари како eBay, Amazon, Etsy или физичка продавница.

Насочен маркетинг со ласер - Интернет-трговците можат да соберат неверојатна количина на податоци за потрошувачите за да се осигурат дека ги насочуваат вистинските луѓе за нивните производи. Ова ги намалува трошоците за стекнување клиенти и им овозможува на деловните активности преку електронска трговија да останат крајно агилни. Замислете дека можете да наведете само мажи на возраст од 18-24 години, кои живеат во урбани области. Тоа е ласерски фокусиран маркетинг за вас - не постои начин да го добиете тоа само со физичка продавница.

Доминација на пазарот на лажат - Поради пониските оперативни трошоци, можноста да го насочите вашиот идеален клиент, како и достигнување до глобална публика што ја носи веб-страница за е-трговија, ова ја обезбедува профитабилноста на вашите компании.

Независност на локацијата - Сопственик на деловна трговија не е врзан за ниту една локација кога го води нивниот бизнис. Сè додека имате лаптоп и интернет конекција, можете да го водите бизнисот со е-трговија.

Видови трговци по електронска трговија

Во целина, постојат два вида трговци со е-трговија:

•Оние што продаваат физички производи: Ова е прилично саморазјаснето. Тоа е само купување и продавање на физички производи преку некој вид електронски медиум. На пример, може да продавате стока од која било од следниве ниши: мода, додатоци, домашна опрема, играчки, итн.

•Продавници кои продаваат дигитални производи (производи што може да се преземат од АКА): Ако некогаш сте купиле курс преку Интернет, ова спаѓа во категоријата „дигитални производи“. Како општо правило, ако треба да пристапите до производот преку интернет-област за членови или ако треба да го преземете, тој веројатно е „дигитален производ“.

 

Слични објави

Лансирањето на вашата онлајн продавница е само половина од битката кога станува збор за успехот во е-трговија. Прочитајте!
Парите што ги вложувате во платеното рекламирање се бескорисни ако испраќате голем сообраќај до лошите целни страници. Некој чие прво искуство со вашиот бизнис е на збунувачка или лошо дизајнирана целна страница можеби никогаш нема да се врати. Прочитајте!
Според едно неодамнешно истражување, 88% од маркетерите сметаат дека гласот на различниот бренд му помага на нивниот бизнис да создаде подобри врски со клиентите. Прочитајте!