Кои се придобивките од електронската трговија?

Кои се придобивките од електронската трговија?

 

Започнување бизнис во трговија никогаш не било полесно. Решенија како што се Shopify и WooCommerce дозволуваат дури и најмали лица со технолошки разум да формираат продавница.

Поминаа деновите во кои се неопходни ангажирање дизајнер и веб-развивач за да се тргне вашата компанија за е-трговија.

Подолу се седум причини зошто е-трговијата е толку привлечна опција за претприемачите:

Глобален дострел - Со продавница за физички тули и малтери сте ограничени географски на блиските пазари, т.е. ако имате продавница во Newујорк и сакате да продавате и во Jу Jерси, ќе треба да отворите друга физичка локација. Е-трговијата го нема ова ограничување. Наместо тоа, можете да продавате на секого, каде било во светот преку вашиот бизнис со дигитална е-трговија.

Секогаш отворено - физичките деловни активности обично имаат ограничено време, но продавницата за електронска трговија преку Интернет останува „отворена“ 24 часа на ден, седум дена во неделата, 365 дена во годината. Ова е многу погодно за клиентот и е одлична можност за трговците.

Заштеда на трошоци - Деловните активности во трговијата имаат значително пониски оперативни трошоци во споредба со физичките продавници. Нема изнајмување, нема персонал за вработување и плаќање, и многу малку на начин на фиксни оперативни трошоци. Ова ги прави продавниците за е-трговија исклучително конкурентни по цена, што обично драматично го зголемува пазарниот удел.

Автоматско управување со залихите - Далеку е полесно да се автоматизира управувањето со залихите преку употреба на електронски мрежни алатки и продавачи на трети страни. Ова заштеди деловни активности во електронска трговија со милијарди долари залихи и оперативни трошоци. Управувањето со залихите исто така стана сè пософистицирано. Сега можете да управувате со вашите акции преку повеќе канали со голема леснотија. Значи, можете да ги продавате и следите вашите акции во вашата продавница, како и пазари како eBay, Amazon, Etsy или физичка продавница.

Насочен маркетинг со ласер - Интернет-трговците можат да соберат неверојатна количина на податоци за потрошувачите за да се осигурат дека ги насочуваат вистинските луѓе за нивните производи. Ова ги намалува трошоците за стекнување клиенти и им овозможува на деловните активности преку електронска трговија да останат крајно агилни. Замислете дека можете да наведете само мажи на возраст од 18-24 години, кои живеат во урбани области. Тоа е ласерски фокусиран маркетинг за вас - не постои начин да го добиете тоа само со физичка продавница.

Доминација на пазарот на лажат - Поради пониските оперативни трошоци, можноста да го насочите вашиот идеален клиент, како и достигнување до глобална публика што ја носи веб-страница за е-трговија, ова ја обезбедува профитабилноста на вашите компании.

Независност на локацијата - Сопственик на деловна трговија не е врзан за ниту една локација кога го води нивниот бизнис. Сè додека имате лаптоп и интернет конекција, можете да го водите бизнисот со е-трговија.

Видови трговци по електронска трговија

Во целина, постојат два вида трговци со е-трговија:

•Оние што продаваат физички производи: Ова е прилично саморазјаснето. Тоа е само купување и продавање на физички производи преку некој вид електронски медиум. На пример, може да продавате стока од која било од следниве ниши: мода, додатоци, домашна опрема, играчки, итн.

•Продавници кои продаваат дигитални производи (производи што може да се преземат од АКА): Ако некогаш сте купиле курс преку Интернет, ова спаѓа во категоријата „дигитални производи“. Како општо правило, ако треба да пристапите до производот преку интернет-област за членови или ако треба да го преземете, тој веројатно е „дигитален производ“.

 

Слични објави

Нема ништо толку досадно за онлајн купувачот како да го пронајдат точно она што сакаат да го купат на страницата за е-трговија, само за да научат дека всушност не можат да го купат. Прочитајте!
Големиот износ на враќања во е-трговијата е причина за грижи за многу онлајн продавачи. Сепак, 71 процент од потрошувачите велат дека онлајн продавачите не нудат никакви алатки за одредување на големината, што би можело да го намали повратот. Прочитајте!
Ја отворате продавницата за да ја проверите продажната инка и можете да видите дека имате работа да завршите. Прочитајте!