Вистинска дигитална трансформација во е-трговијата: како изгледа ова?

Во последниве години, дигиталната трансформација премина од главна реклама во организациска неопходност. Технологијата може да реши многу проблеми во е-трговијата, но компаниите често се збунети околу најдобриот начин да ја имплементираат. Подолу, известуваме за растот на дигиталната трансформација, нејзините двигатели и како најдобро можете да ја вклучите во вашиот бизнис.

Кога се придржуваме до нејзината наједноставна дефиниција, дигиталната трансформација се случува секогаш кога физичкиот процес ќе се замени со дигитален. Ова обично е со цел да се направи процесот поефикасен и може да биде толку мал како префрлање на апликација за земање белешки преку користење пенкало и хартија.Од деловна перспектива, дигиталната трансформација често подразбира дека промената што се случува ќе и помогне на организацијата да стекне конкурентна предност на нивниот пазар. Имајќи го ова на ум, важно е да се запамети дека дигиталната трансформација не е само воведување технологија заради тоа. Дигиталната трансформација се обидува да реши проблем и ја користи технологијата како решение.

Особено од пандемијата COVID-19, компаниите прифаќаат технологии за да ги надминат проблемите во врска со заклучувањата. Statista известува дека во овој период 97% од компаниите ја забрзале дигиталната трансформација на нивните операции „донекаде“ или „многу“. Потребата од дигитална трансформација поради пандемијата не може да се прецени, при што 50% од компаниите сметаат дека треба да имаат дигитална транзиција во порана фаза, а 80% од организациите повторно го измислуваат својот деловен модел директно поради ограничувањата за COVID.Бидејќи дигиталната трансформација може да изгледа различно за секоја компанија, ние ќе се фокусираме конкретно на е-трговија. Ова, не е изненадувачки, се пофали и со зголемено навлегување за време на пандемијата, со проценет десетгодишен раст на индустријата за само три месеци и уделот на е-трговијата во глобалната трговија на мало скокна од 14% во 2019 година на скоро 18% во 2020 година.

Двигатели на дигиталната трансформација во е-трговија

Поради СОВИД-19, неопходноста можеби беше главен двигател на дигиталната трансформација, но тоа не е единствената движечка сила на технолошките промени. За да се разбере како најдобро да се имплементира дигиталната трансформација, помага да се разберат прашањата што таа сака да ги реши. Подолу, идентификувавме три дополнителни катализатори во растот на дигиталната трансформација, особено во однос на е-трговијата.

Трендови и промени во технологијата

Иако создавањето и проширувањето на онлајн продавниците е клучен аспект на дигиталната трансформација на е-трговија, важно е да се запамети дека ова не значи едноставно пренесување на понудата на вашиот производ онлајн. Дигиталната трансформација инкорпорира нови технологии за решавање на низа прашања кои нашироко спаѓаат во три табори: е-трговија, поддршка на клиентите и управување со синџирот на снабдување.

 

Развојот на технологијата, вклучително и воведувањето на вештачка интелигенција, трговија без глава, зголемена реалност и купување преку мобилни телефони, ја поттикнуваат дигиталната трансформација и им помагаат на организациите да стекнат конкурентска предност во однос на ривалите. Истото може да се каже и за трендовите во технологијата, како што е понудата зголемена удобност на клиентите или бизнисите кои едноставно бараат присуство на интернет за да укаже на вредност и доверба.

Очекувањата на клиентите

Очекувањата на клиентите се во пораст. Иако некои од нив беа делумно под влијание на пандемијата, други се одамна познати модели на потрошувачи кои беа влошени со заклучувањата.

Долги години практичноста беше клучен фактор во усвојувањето на е-трговија меѓу потрошувачите, при што 97% од клиентите се откажаа од купувањето бидејќи процесот на купување не беше доволно удобен. Користењето на технологијата за да им понуди на клиентите повеќе точки на допир и искуството за секанално купување што го очекуваат, додава погодност во нивниот процес на купување.

Персонализацијата исто така стана побарувачка кај потрошувачите, при што 72% се занимаваат исклучиво со персонализирани пораки. Дигиталните интеграции како што се вештачката интелигенција и машинското учење можат скалабилно да се справат со персонализацијата, што исто така додава ниво на доверба што клиентите ја имаат во поголемо внимание од прекините на синџирот на снабдување и испораката на „Ковид“.

Конкуренција

Конкуренцијата може да дојде во форма на нов конкурент што го нарушува или едноставно во начинот на кој конкурентот ја користи технологијата за да ги промени методите на кои тие го вршат бизнисот. Доколку оваа нова дигитална практика им го зголеми профитот, другите компании ќе сакаат да го имитираат или развијат ова за да останат конкурентни.

Згора на ова, и вие и вашата конкуренција се оценувате од потенцијалните клиенти. 38% од потрошувачите сметаат дека прегледите на интернет се критични кога одлучуваат дали да купат или не. Потребата да се остане пред конкуренцијата станува се повеќе и повеќе критична, а дигиталната трансформација е клучен начин да се постигне ова.

Како може Spryker да помогне да се постигне вистинска дигитална трансформација?

Може да препознаете слабост во вашата организација детално во еден од факторите погоре. Можеби не ги прифаќате новите трендови за да останете конкурентни? Можеби клиентите ги напуштаат количките поради незгоден процес на купување?

Фаза 1 – Дефинирање на вредноста

Како што се гледа во претходните статистики, дефинирањето на вредноста во дигиталната трансформација во е-трговијата не е тешко. Сепак, важно е да се разбере како таа вредност може да се постигне почнувајќи од пристапот на прво место.

Фаза 2 - Лансирање и забрзување

Оваа фаза се однесува на имплементација на дигитална трансформација и обезбедување на проектот да му се дадат потребните ресурси за да напредува.За лансирање, Spryker е многу ефикасен поради нашиот модуларен пристап. Карактеристиките и производите може да се додадат на вашата платформа за е-трговија како и кога е потребно, што значи дека стартувањето и забрзувањето може да се случат брзо со брзо нудење на минимален остварлив производ (MVP).

Фаза 3 - Скалирање

Поради нашиот ист модуларен пристап, зголемувањето на дигиталната трансформација на вашиот бизнис е едноставно со Spryker. Пакетирани деловни способности (PBC), кои се независни групирања на функции приспособени на вашиот бизнис, може да се додадат на вашата платформа за да се зголеми функционалноста. Имајќи ги само можностите што ги избирате, ова е пофлексибилно од монолитен пристап, одржувајќи ја вашата база на кодови цврста, а истовремено овозможува прилагодување.

Слични објави

Вие сте сопственик на мал бизнис, а не продавач на големи кутии - што е одлична работа. Прочитајте!
Во идеален свет, клиентот доаѓа на вашата веб-страница во потрага по решение и го купува она што го продавате - сето тоа за помалку од пет минути. Во реалноста, линијата од разгледување до купување никогаш не е толку права. Потенцијален клиент може да слета на вашата страница и да го најде вашиот производ премногу скап. Прочитајте!