Кои се тие воопшто, и за што служат трансакциите 3D-Secure?

Кои се тие воопшто, и за што служат трансакциите 3D-Secure?

 

Главната и најважната работа што трговецот треба да ја знае за 3D-Secure трансакциите е системот на префрлување на одговорностите. Звучи чудно, но навистина е така. Имено, генерално, страната што применува 3D-Secure се одрекува од секаква одговорност за неовластени плаќања. За да биде целосно јасно, подолу е дијаграм кој недвосмислено покажува дека страната што не спроведува 3D-Secure ќе биде одговорна и изложена на ризик од поплаки поради неовластени трансакции.

 

AllSecure обработува и 3D-Secure и не-3D-Secure трансакции, во зависност од барањата на трговецот и неговата банка што прифаќа. Во повеќето случаи, ги охрабруваме трговците да применуваат 3D-Secure за секоја трансакција. Особено го препорачуваме на оние кои продаваат „дигитални“ производи (игри, виртуелни производи, е-книги, софтверски апликации за преземање, инстант ажурирања на сметки или други поврзани услуги) и на сите оние производи што се испорачуваат веднаш по плаќањето.

 

Им помагаме на трговците во двата случаи, без разлика дали применуваат 3D-Secure или не. Вршиме превентивни мерки со скенирање на однесувањето на клиентите при плаќање со картички. Ние длабоко ја анализираме секоја трансакција со откривање на какво било однесување што може да изгледа „измама“ и доделуваме негативни поени за таква трансакција. Сето ова во голема мера го штити клиентот, но останува матрицата на одговорност во случај на употреба / неупотреба на 3D-Secure.

 

Заклучивме дека за трговците и банките што прифаќаат, 3D-Secure трансакциите треба да бидат безбедни и без поплаки поради неовластена употреба, но тоа не значи дека банката што издава картичка нема да има проблем поради измамнички трансакции.

 

Слични објави

Сите сме туркале количка низ продавницата и повеќето од нас кликнале на копчето „исплата“ на веб-локација со симболот на количката - но дали некогаш сте застанале за да размислите како настанала таа количка? Прочитајте!
Постојат тони маркетинг тактики таму. Но, еклектична мешавина на тактики, без разлика колку е креативна, не создава привлечна маркетинг стратегија. Различните тактики и канали кои најдобро функционираат ќе бидат оние кои одговараат и на вашиот производ и на вашиот бизнис модел. Прочитајте!