Како да креирате веб-страница за е-трговија ориентирана кон клиентите
Дали знаевте дека глобалната продажба на малопродажба на е-трговија се планира да порасне на 6,54 трилиони американски долари во следните две години? Очигледно е дека бизнисите за е-трговија треба да добијат огромен притисок. Ако водите бизнис со е-трговија, време е да ги повлечете чорапите. Секако, може да видите пораст на сообраќајот на вашата веб-локација со секој што сака да купува онлајн. Но, на крајот на краиштата, ваша работа е да ги претворите тие посетители во клиенти. Затоа е важно да ја дизајнирате вашата веб-страница имајќи го предвид искуството на клиентите. Во овој пост, ајде да погледнеме некои од работите што треба да ги имате на ум за да дизајнирате ефективна страница за е-трговија.
1. Создадете одговорна веб-локација
Мобилни телефони, таблети или десктоп компјутери - посетителите на вашата веб-локација можеби користат некој од овие уреди за онлајн купување. Без оглед на кој уред се, вашата веб-страница треба да обезбеди еднообразно искуство. Тоа е местото каде што одговорниот дизајн на веб-страница доаѓа на сликата. Респонзивните веб-локации автоматски ги прилагодуваат распоредот и содржината на нивната веб-локација за да одговараат на различни големини на екранот. Накратко, тие се дизајнирани да бидат флексибилни.
2. Намалете ја брзината на вчитување на страницата
Дали некогаш сте доживеале фрустрација затоа што на веб-локацијата му треба премногу долго за да се вчита? Ајде, сите ние барем еднаш го поминавме тоа. Не само што е досадно, туку и масовно губење време. Всушност, долгата брзина на вчитување на страницата може да ги избрка нетрпеливите купувачи. Според една студија, страниците на кои им требаше околу 1,5 секунди за да се вчитаат, имаа стапка на отскокнување од 38,24%. Од друга страна, стапката на отскокнување беше 44,28% за страници на кои им требаше подолго од 3 секунди за да се вчитаат.
3. Користете висококвалитетни визуали Додека купувате лично, клиентите можат да го допрат, мирисаат и почувствуваат производот пред да го купат. Тие го немаат тој луксуз на интернет. Наместо тоа, тие зависат од фотографиите и видеата на веб-страниците за да го проценат производот. Јасната, висококвалитетна и визуелно пријатна графика може многу да влијае врз одлуката за купување на купувачот. За да им дадете на вашите клиенти подобра идеја за производот што го продавате, погрижете се да поставите повеќе слики. Снимајте ги на таков начин што сите посебни карактеристики може лесно да се истакнат.
4. Поедноставување на процесот на наплата Откако потенцијалниот клиент ќе одлучи да купи, колку напор треба да вложи пред да може да го заврши процесот на наплата? Дали треба да поминат низ повеќе страници и да обезбедат долга листа на детали? Ако одговорот е да, тоа е долг процес. Некои потенцијални клиенти може едноставно да го напуштат процесот на средина бидејќи се исцрпени или расеан. За да го избегнете ова, направете го процесот на наплата што е можно поедноставен и удобен. Побарајте од потенцијалните клиенти да ги внесат само информациите што ви се апсолутно потребни.
5. Оптимизирајте ја структурата за навигација на вашата веб-страница Како сопственик или продавач на веб-локација за е-трговија, вашата цел треба да биде да го минимизирате вкупниот број на кликови за корисниците. Тие треба да бидат способни да најдат што и да бараат брзо и лесно. Во исто време, не можете да ги прикажувате сите производи на почетната страница. Како можеш да постигнеш рамнотежа? Што можете да направите за да ја подобрите оптимизацијата на вашата веб-страница? Подредете ги сите ваши производи во неколку родителски категории. На пример, ако имате веб-локација за облека, може да имате категории како секојдневна облека, облека за забави, формална облека и многу повеќе.
И додека ја дизајнирате вашата веб-страница за е-трговија, треба да размислите за карактеристиките што ќе им се допаднат.