Како работи електронската трговија

Е-трговијата е чудно животно. Од една страна, се чини дека е новото дете на блокот - едно што ќе направи револуција во начинот на деловно работење преку Интернет. Од друга страна, неговиот деловен модел честопати се чини идентичен со физичката малопродажба која постои со векови.

 

Вистината е дека и двете гледишта се валидни. Е-трговијата го прави истото како физичката малопродажба. Сепак, фактот дека работи дигитално, воведува неколку уникатни деловни елементи. Еве како работи е-трговијата.

 

 

Треба да се продаде производ или услуга

Ова оди во срцето на трговијата. Треба да има размена на вредност. Ако една од страните во трансакцијата плаќа пари, другата треба да обезбеди производ или услуга за возврат. Стигнавме до точка каде што скоро сите производи што се продаваат во физички продавници, исто така, продаваат на веб-страници за е-трговија - гаџети, книги, автомобили, намирници, играчки и облека меѓу другите.

 

 

 

Треба да има механизам за прифаќање на нарачки

Кога клиентот ја прелистувал вашата веб-страница за е-трговија и одлучил дека сака да купи, треба да има процес што ќе ја прифати нивната нарачка. Софтверот што го спроведува овој процес се нарекува количка.

 

Потребен ни е механизам за плаќање

Постојат некои веб-страници за е-трговија, особено во деловниот простор од бизнис што може да обезбеди кредит за набавки. Во повеќето случаи, трансакцијата преку е-трговија вклучува трансакција на пари. Овој процес го спроведува дел од софтверот наречен портал за плаќање. Портата за плаќање им претставува на клиентите опции за плаќање, прифаќа детали за идентификација, како што се броеви на кредитни картички и ги автентицира клиентите со употреба на лозинка, CVV код или повеќе фактори за проверка.

 

Производот треба да се достави

Се согласуваме со луѓе кои велат дека ефективната логистика е клучот за успешен бизнис во е-трговија. Една од најразочарувачките карактеристики на набавката преку Интернет е неопределеното и несоодветно доцнење во примањето стока.

 

Како резултат, деловните активности за електронска трговија треба да обезбедат дека правиот производ е доставен до клиентот, во добра состојба и во периодот што го очекувал клиентот. Бидејќи логистиката е специјализирана функција, неколку бизниси преку е-трговија ја пренасочуваат на трети лица кои обезбедуваат логистика.

 

Клиентите треба да бидат сервисирани

Потребно е да им се сервисираат на клиентите пред-продажба, како и пост-продажба. Пред продажбата, клиентите може да имаат прашања во врска со карактеристиките на производот што не се споменати на веб-страницата. Можеби имаат прашања во врска со прилагодувањето и додатоците. По продажбата, клиентите може да имаат прашања поврзани со употребата, поправката или подобрувањето на производите или услугите што веќе ги купиле.

 

Обратна логистика треба да се управува

Не постои такво нешто како производ без грешки. Како резултат, некои производи ќе бидат оштетени или престанат да функционираат правилно. Понекогаш погрешен производ ќе биде доставен. Ваквата грешка или штета го активира обратниот логистички процес. Во вообичаен режим, стоката се префрла од бизнисот со е-трговија кон клиентот. Во обратна логистика, протокот е во спротивна насока.

 

Заклучок

Бизнис за е-трговија има многу подвижни делови. За да бидете успешни, потребно е вешто да управувате со секој од нив.

 

 

Слични објави