Започнување бизнис во трговија е лесно. Успехот е тежок

Започнување бизнис во трговија е лесно. Успехот е тежок

 

Дали направивте грешка во е-трговијата? Дали сакате да поставите веб-страница за е-трговија, но не знаете од каде да започнете? Оваа статија ќе ви помогне да започнете е-трговија денес. Но, тоа не значи дека бизнисот ќе напредува, па дури и ќе преживее.

 

 

Целта на оваа вежба не е да се дојде до идеален бизнис за е-трговија. Напротив, она што јас се обидувам да го сторам тука е да ве извлечам од вашата парализа и да започнете деловна трговија. Откако ќе го стартувате малку време, можете да ги научите лекциите и да започнете одново ако е потребно.

 

 

Значи, што ви треба за да започнете деловна трговија?

 

 

име на бренд

уникатен предлог за продажба

веб-страница

производи

можност за наплата на плаќање

можност за испорака на стоката

квалификуван сообраќај

Ако ги имате сите горенаведени, тогаш имате бизнис со е-трговија. Во зависност од изборот што ќе го направите, можете веднаш да започнете да генерирате мал приход. Од тој момент, можете да продолжите да менувате различни аспекти на вашата деловна трговија за да ги оптимизирате заработувачките.

 

Белешка за претпазливост: не е лесно да се оствари профит. Значи, иако веројатно ќе остварите првични приходи, вашиот трошок веројатно ќе биде поголем. Бидете сигурни дека имате финансиска дисциплина за да ги намалите загубите кога е потребно. Особено, проверете дали не сте премногу амбициозни во трошоците за рекламирање на плаќање на клик.

 

Излезете со име на бренд

Во повеќето случаи, името на брендот и името на доменот се идентични. Затоа, проверете дали користите име на бренд што клиентите можат да го идентификуваат со вашата категорија и позиционирање на производот. И, пред да ја финализирате одлуката, дознајте како да изберете име на домен.

 

Зошто луѓето треба да купуваат од вас?

Мора да има некоја причина луѓето да купуваат од вас. Има премногу премногу веб-страници за електронска трговија за да оправдам уште една. Ова се сведува на креирање на вашиот план за е-трговија за маркетинг. За сега не трошете премногу време на ова. Невозможно е да ја погодите победничката формула на вашиот прв потег. Земете пристап што ве привлекува и прилагодете го додека одите.

 

Поставете ја веб-страницата

Ако сте познавачи на онлајн технологии, веќе знаете како да одржувате веб-страница за е-трговија. Ако не, овој чекор може да изгледа како најстрашен.

 

Изберете го вашиот производ

Иако би можеле да продадете буквално сè преку Интернет, во согласност со еднодневниот рок за да го продолжите вашиот бизнис, еве неколку брзи опции што можат да работат:

 

Изберете нешто што ви е достапно локално, што може да се пласира на друго место.

Изберете дигитален производ, како што е е-книга. Идеално, не треба да биде достапно на друго место, но тоа не е нешто со што можете да управувате за еден ден.

Поставување портал за плаќање

Ако одите со хостирано решение за е-трговија, постои голема шанса да биде во комплет со портал за плаќање, во спротивно, ќе се најавите за основен механизам за плаќање како што е PayPal.

 

Тоа е само почеток

Откако ќе ги направите сите горенаведени, треба да започнете да добивате малку сообраќај на вашата веб-страница за е-трговија. Во зависност од донесените одлуки и привлечноста на вашата понуда, може да започнете да конвертирате некои посетители. И со тоа започнува вечното патување за зголемување на вашата стапка на реализација.

 

Процесот опишан погоре е далеку од исцрпен, но ќе ве започне. Од тој момент па натаму, зависи од вас да ги научите јажињата и да продолжите да се подобрувате. Добредојдовте во светот на е-трговијата. 

Нека вашите бебешки чекори се свртат кон огромни чекори кон успехот.

 

Слични објави

Кои се најдобрите начини за пренасочување на клиентите по купувањето? Знам дека купиле од мене и што купиле, но исто така можам да видам дека моите клиенти не се одлучуваат за мојот билтен или ме следат на социјалните мрежи. Прочитајте!
Според извештајот објавен во јуни од Кралската пошта, се предвидува дека пазарот на претплатни кутии во Обединетото Кралство ќе вреди 1,8 милијарди фунти до 2025 година. Прочитајте!