Пазар наспроти сопствена продавница наспроти социјална продажба
Што се пазари?
Дали некогаш сте влегле во трговски центар? Дали некогаш сте поминале низ десетици и стотици продавници низ повеќе катови и сте одбрале 1 производ од 5 различни продавници и стрпливо чекавте во 5 линии за проверка?
Сега замислете го истиот концепт, но на Интернет просторот, каде што всушност можете да пребарувате што барате, да прелистувате стотици производи и конечно да направите 1 уплата за сите овие производи од повеќе продавници. Тоа е онлајн пазар.
Вие како продавач треба да обезбедите јасен текст за вашите производи, како име на производ, резиме, клучни карактеристики итн., Атрактивни фотографии, па дури и видео, особено ако сте во категоријата мода, а пазарот ќе го постави сето ова на нивната страница под вашето име на продавач.
Уште повеќе, секој од вашите производи ќе биде означен под категориите, а со тоа ќе се покаже кога луѓето ги посетуваат и тие категории.
Ваша сопствена продавница
Зарем сите не ја сакаме сопствената продавница и бренд? Радоста да се создаде е огромна и долгорочната вредност е високо ефективна. Чекорите за да имате сопствена продавница започнуваат со избор на платформа или решение што би сакале да го користите за поставување.
Повеќето од овие решенија имаат интеграција со партнери за испорака и плаќање што може лесно да се постават. Алтернативно, продавачот на е-трговија може да ги интегрира сопствените партнери за испорака и плаќање.
Типично, повеќето од овие платформи за е-трговија или наплатуваат фиксен надомест во зависност од сообраќајот на вашата веб-страница или земаат процент од продажбата. Имате избор да користите ваш сопствен брендирање и пакување кога ги испраќате своите производи надвор, додавајќи на градење на вашата марка.
Социјална продажба
Концептот каде што ги усогласувате знаењето и искуството и ги презентирате пред релевантната публика не само за продажба, туку за едукација, градење на односи и раст, е социјална продажба.
Полесно е да се каже отколку да се направи, иако полека, но суштински, концептот на социјална продажба расте низ вертикалите и географите.
Не станува збор само за тоа колку е достапен вашиот производ или колку брзо можете да го ипратите, но тој сега го надминува тоа каде вие, вашиот производ и вашата марка станувате унифициран глас и тие раскажуваат приказна и создаваат пријатели што на крајот ја разгоруваат продажбата на вашиот бизнис
Платформите како Фејсбук сега дури ви дозволуваат сами да формирате продавница и да продавате од Фејсбук. Со оглед на тоа што Фејсбук го купи Инстаграм, продажбата преку ИГ исто така се зголеми во последните две години откако го отворија каналот за електронска трговија.
Во зависност од тоа кои се вашите маржи на профит, вашите трошења за маркетинг може да бидат помеѓу 1% - 10% од вкупната продажба.
Нема вистински начин овде, но секој продавач на е-трговија треба да го измени и прилагоди ова на својата деловна линија и да најде соодветност.
Клучни полетувања
-Знајте што најдобро ви одговара - пазар, сопствена продавница или социјална продажба.
-Без оглед каде продавате, имате за цел да создадете сопствен идентитет.
-Откако ќе идентификувате за што се залагате, прилагодете се и обидете се да имате мали искуства на пазарот.