Кој е вашиот план за мерење на резултатите од маркетингот?
Откако ќе ги дефинира целите на својата деловна или маркетинг кампања, компанија за е-трговија треба да одлучи како да ги измери резултатите.
„Постои една разлика помеѓу победниците и губитниците кога станува збор за веб продажбата. Победниците… имаат добро структуриран модел за дигитален маркетинг и мерење. Губитници не “, напиша Авинаш Каушик, коосновач на Маркет мотив, на својот блог, “Occam’s Razor.”
Планирање и документирање како да се измерат резултатите од маркетинг или деловен напор треба да вклучува специфични мерила во Google Analytics.
Конверзии
За да започнете со развој на план за мерење на Google Analytics, прво размислете за конверзии - макро и микро.
Макро-конверзијата е најважна и најширока. За е-трговија, веројатно тоа е продажба.
Помалите конверзии што го водат купувачот кон завршување на продажбата се нарекуваат микро-конверзии. Примери се додавање на производ во список со желби, пријавување за претплата на е-пошта или СМС, читање содржина или оценување на производ по купувањето, бидејќи тоа може да ги примами другите купувачи.
Поврзани стратегии и тактики
Новата маркетинг кампања за е-трговија треба да вклучува збир на цели што можат да се измерат.
Замислете, на пример, продажба на четврти јули во продавница за машка облека. Целта на кампањата е да продаде повеќе облека. Useе користи реклами за плаќање по кликнување, реклами за социјални мрежи и е-пошта за маркетинг.
Сите овие тактики се поврзани со макро-конверзија на завршување на продажба и микро-конверзии на (i) прегледување на една или повеќе страници со детали за производот, (ii) додавање на производ во кошничка или (iii) додавање на производ на список со желби.
Поставете Google Analytics
Google Analytics вклучува вртоглава количина на податоци и извештаи. Иако се проникливи, информациите може да бидат покорисни ако се конфигурирани околу KPI поврзани со деловната или маркетинг кампањата.
Разновидност на процеси
Размислување за конверзии, поврзување на тие конверзии со тактики и поставување на Google Analytics за да се осигурате дека ги следите вистинските KPI, треба да му помогнат на бизнисот за електронска трговија да развие корисен план за мерење. Но, Google Analytics не е единствениот начин.
Многу организации имаат дефинирано стратегии за мерење.
Каушик, пак, нуди план во пет чекори.
„Идентификувајте ги деловните цели однапред и поставете ги најшироките параметри за работата што ја работиме. Високите извршни директори играат клучна улога во овој чекор “.
„Идентификувајте ги јасните цели за секоја деловна цел. Директорите ја водат дискусијата; ќе играте улога што ќе придонесе “.
„Запишете ги клучните индикатори за перформанси. Leadе ја водите работата во овој чекор, во партнерство со лице со податоци ако имате “.
„Поставете ги параметрите за успех однапред со идентификување на целите за секој KPI. Организационите лидери играат клучна улога тука, со придонес од маркетинг и финансии “.
„Идентификувајте ги сегментите на луѓе / однесување / резултати за да разберете зошто успеваме или не успеавме“.
Најдобар пристап е оној што работи за вашата компанија за е-трговија.