Конкуренцијата во електронска трговија е интензивна, но можете да победите

Конкуренцијата во електронска трговија е интензивна, но можете да победите

 

Сите ние сакаме да излеземе на врвот. Во е-трговијата, вашата цел треба да биде да доминирате. Ако не ја чувате оваа желба, тајно или отворено, веројатно нема да издржите долго во е-трговијата. Конкуренцијата помеѓу трговците на мало преку Интернет е водена. Мора да бидете подеднакво расипани за да преживеете.

 

 

Ставот е само половина од битката. Мора да одговарате на односот што мора да го добиете со стратегиите за реализирање на вашите цели на доминација. Ако не сте сигурни од каде да започнете, постојат неколку клучни идеи на кои можете да се фокусирате додека го градите вашиот деловен план.

 

 

Учете од вашата конкуренција

Местото за да ја започнете вашата потрага за освојување е веб-страницата на вашата конкуренција. Внимателно проучете го. Ако видите некои добри идеи, забележете ги и имплементирајте ги на вашата страница. Додека го правите ова, треба, се разбира, да осигурате дека не плагијат или кршите нечија интелектуална сопственост. Забележете ги и лошите идеи и можете да и дадете предност на вашата веб-страница избегнувајќи ги тие грешки. Градејќи врз докажаниот успех и избегнувајќи падови во минатото, можете да креирате страница што ја надминува конкуренцијата.

 

 

Откријте како вашите конкуренти ги ставаат своите производи и услуги и за што веруваат дека се нивни диференцијатори. Треба да ги разредете нивните диференцијатори со нивно реплицирање (повторно, проверете дали избегнувате плагијат), истовремено обидувајќи се да создадете свои диференцијатори што не можат да се копираат лесно.

 

Подобро купување

Ако сакате да ја победите вашата конкуренција, ќе мора да го воспоставите најдобриот синџир на снабдување и да ги одржувате најдобрите врски на големо. Ова не е лесен процес. Takeе биде потребно време, па дури може да потрае неколку рунди обиди и грешки. Извршете тест серии на вашиот производ за да се осигурате дека квалитетот и цената се она што го сакате. Трговските списанија може да ви дадат почеток ако само што започнувате со пребарувањето за совршени партнери во синџирот на снабдување.

 

Најдобриот синџир на снабдување не е нужно најевтиниот извор. Ако изберете најевтин веледрогерија или дистрибутер, може да завршите со компромис за квалитетот или сигурноста. Ако се обидувате да создадете буџетски производ, можеби барате ефтина опција, но осигурете се дека производот навистина функционира како што имате намера. Ниските трошоци можат да привлечат клиенти, но производите со слаб квалитет ќе обезбедат тие да не се враќаат.

 

Подобра продажба

Многу професионалци во електронската трговија грешат што премногу тесно размислуваат додека се обидуваат да ја уништат конкуренцијата со подобра продажба. Да се ​​има подобра продажба не значи само продажба на повеќе производи за подобри цени, туку и подобро исполнување на потребите и желбите на клиентот. Кога ги исполнувате потребите на клиентот, имате можност да водите поголема продажба преку повратни клиенти. Овој клучен аспект на е-трговијата премногу често се занемарува.

 

Имајте на ум големата слика додека работите на оваа цел. Со подобра продажба, имате повеќе пари да ги водите операциите, но продажбата сама по себе нема да ги реши основните проблеми со бизнисот. На пример, ако вашите операции имаат неефикасност при купувањето, тогаш повеќе пари од поголема продажба - што доведува до поголемо купување - само ќе ја зголеми големината на вашата неефикасност. Да се ​​соберат какви било протекувања на готовина е подеднакво важно, ако не и повеќе, отколку да се оствари подобра продажба.

 

Подобри стимулации

Програмите за поттикнување помагаат во обликувањето на однесувањето на клиентот и ги придвижуваат до вашето посакувано дејство. Вие им давате позитивна награда за нивното дејствување, така што тие се чувствуваат како да стекнале одредена вредност за возврат за да ви го дадат својот бизнис. Тоа е форма на игра за размена на вредности. Треба внимателно да обрнете внимание на стимулациите за клиенти на вашата конкуренција. Редовно проверувајте и секој пат кога ќе воведат програма за поттик, настојувајте да воведете уште подобра. Вашата репутација ќе се шири, и ќе добиете повеќе клиенти.

 

Можете да креирате програма заснована на кој било концепт. Вашите стимулации можат да бидат во форма на попусти, попусти, поени заработени на попуст, поени заработени на награди итн. Додека ги дизајнирате вашите планови за поттикнување, избегнувајте двосмисленост во правилата. Во спротивно, клиентите би можеле да се чувствуваат измамени кога условите не се толку корисни како што мислеа дека се, или може да изгубите повеќе профит отколку што се очекуваше. Вие исто така сакате да ја избегнете репутацијата на продавница за подрумски цени.

 

Подобри производи и услуги

Бизнисите со електронска трговија треба да се трудат да обезбедат подобри производи и подобри услуги. „И“ е оперативниот збор овде. Многу бизниси преку е-трговија се двоумат дали да се стремат кон подобри производи, иако се подготвени да ги надградат или променат своите услуги. Постои раширено верување дека подобри производи автоматски бараат поголеми трошоци, додека подобра услуга може да се постигне само со дополнителни напори. Овој вид на размислување е фундаментално недостаток на обете точки.

 

Подобрите услуги ќе го чинат вашиот бизнис затоа што вашето време вреди за пари. Времето поминато на преквалификација или вложување дополнителен напор во проекти, наместо тоа може да оди кон промоција или продажба. Може дури да заработите повеќе пари со фокусирање на продажба или промоции (секако зависи од различни фактори). Исто така, претпоставката дека подобрите производи значат поголеми трошоци не мора да е точна. Може да се компензира со лоцирање на вистинскиот веледрогерија за тој производ или со потчукнување на поевтини канали за дистрибуција. Дури и ако трошоците се зголемат, инвестициите во подобри производи би можеле да се исплатат преку лојалноста на клиентите, уста од уста и репутација за квалитет.

 

Слични објави