Користете ги известувањата на веб-страниците за да добиете повеќе продажба и регистрирање

Наместо познатиот порој од е-пошта, скокачки прозорци и реклами за прикажување, новата технологија како известувањата за веб-локации им овозможи на маркетерите да испорачуваат повеќе персонализирани пораки. Известувањата за веб-локациите обезбедуваат корисни информации во клучните моменти од патувањето на клиентите, притискајќи ги потрошувачите кон копчето „купи“.

Зошто Известувањата се клучен маркетинг канал

Бидејќи тие се појавуваат додека прелистувачот ја посетува вашата страница, известувањата за веб-локациите не треба да ги применуваат истите тактики за продажба како рекламите или скокачките прозорци. Наместо тоа, тие им даваат на корисниците корисни информации и контекст. Со рекреирање на психолошки ефекти како што се Social Proof и FOMO, кои би се случиле во вистинска продавница, известувањата на веб-страниците ги оживуваат онлајн продавниците. Како добро организиран приказ на продавница, известувањата го подобруваат онлајн искуството на клиентите.

 

Известувања за веб-страници VS маркетинг преку е-пошта

Инбоксот е непријателска средина. Не само што е-пораките веројатно нема да се видат, тие обично се непожелни. Тие, исто така, веројатно ќе бидат заборавени речиси веднаш. Од 300 милијарди е-пошта кои најверојатно ќе бидат испратени во 2020 година, скоро 20% ќе завршат во папката спам. Дополнителни 20% не се погодни за мобилен интернет и, од преостанатите е-пошта, помалку од 15% веројатно ќе бидат прочитани.

Известувања за веб-страници наспроти скокачки прозорци

Во секое време може да се појави скокачки прозорец и тие обично се поврзуваат со непријатни веб-локации. Тие се дизајнирани да привлечат внимание и да го променат однесувањето, предизвикувајќи луѓето да искусат реактанса. Тие се, исто така, некои од најмалку доверливите формати за бизнисите да ги користат. Поради ова, просечната стапка на конверзија за скокачки прозорци е под 4%.

 

Спротивно на тоа, известувањата на веб-локациите се поврзани со помодерни, доверливи страници. Тие не ја прекинуваат сесијата на прелистување и веројатно нема да ги фрустрираат корисниците.

 

Известувања за веб-страници наспроти рекламирање

Ако градите бренд и сакате да растете брзо, рекламирањето може да биде вашата единствена опција. За жал, повратот е низок и ќе треба да размислувате долгорочно за да ги видите придобивките. Просечната стапка на кликнување за реклама за прикажување може да биде дури 0,1%.

Користете ги известувањата на веб-страниците за да добиете повеќе продажба и регистрирање

Слични објави