Користете ги лекциите од пандемијата за понатамошен раст на трговијата преку Интернет

Користете ги лекциите од пандемијата за понатамошен раст на трговијата преку Интернет

 

E-трговијата ќе има големо влијание врз појавата на нови услуги, а образованието на бизнисите и клиентите во иднина ќе биде клучно

 

Слична е ситуацијата и со српскиот пазар, кој исто така е во стагнација, а за тоа придонесува фактот дека 70% од нарачаните нарачки никогаш не биле испорачани поради тесно грло во испораката. За различни компании и категории на производи, проблемите беа на различни места, а оние што беа идентификувани како клучни беа самите платформи за е-трговија и технологијата како ограничувачки фактор, недостапност на производот, како и логистика за испорака

 

Главните феноменолошки двигатели на шопинг се „страв, потреба, алчност“ и сега полека влегуваме во доменот на потреби каде има забележително зголемување на набавките во Интерспорт на голема спортска опрема, тренери, а сега и скутери и ролери, се чини дека сите ние се подготвуваме за пролет бидејќи стравот испари. Според податоците на Техноманија, продажбата на работни реквизити за лаптопи, печатачи, потоа производители на леб и фрижидери за замрзнување скокна. Имаме скок во купувањето на конзоли на Play station, тримери, епилатори. Сбербанк имаше скок во платежните картички и 13% од новите корисници

 

Структурата на клиентите исто така се промени, така што потребата за купување преку Интернет се прошири на сите возрасни групи низ целата земја. Целата категорија здрава храна, флаширана вода, свежо месо, овошје и зеленчук, хемикалии за домаќинство, забележа значително поголем раст преку Интернет - дека растот на плаќањата преку Интернет е исто така забележлив. Според неа, логистиката е тесно грло во процесот, особено кога станува збор за храна, бидејќи нејзината дистрибуција подразбира високи стандарди.

 

Не само што се зголеми купувањето на мрежата и независно и во пакети со телевизија, туку и порастот на активирањето картички на постојните корисници, исто така, се зголеми, поради новите количини на импулси и податоци што им се потребни на луѓето сега, вели Билјана Стојковиќ и наведува дека телекомуникациските услуги стануваат модерна комунална вода, електрична енергија и комунални услуги. Според неа, тимот на порталот за е-трговија Сасоманж, кој започна да работи седум дена пред пандемијата, забележа шестцифрен раст на корисници, пред се мали и средни претпријатија.

 

Тоа е пандемија, еден вид забрзувач на трговијата. Сега има многу на пазарите. Ако веќе го имаат тој корисник, би било срам да не ги обработуваат податоците, да не ги персонализираат понудите и да не создаваат соодветно патување на клиентите што ќе ги поттикне корисниците уште подалеку во насока на купување преку Интернет. Луѓето се зрели и во моделот ROPO (истражувајте преку Интернет, купувајте офлајн) и ако предвидувате дека до 2024 година 85% од светската трговија ќе се врши преку Интернет, тогаш ова е можност за секого

 

Е -трговијата е столбот на дигиталното, и сега се покажува, бидејќи побарувачката се случува на Интернет

 

 

 

Слични објави