Социјални медиуми и е -трговија

Социјални медиуми и е -трговија

Платформите за социјални медиуми можат да им помогнат на бизнисите за е -трговија да го прошират својот дофат и да воспостават препознатлив идентитет на бренд. Тие исто така можат да ја зголемат продажбата и да го отворат патувањето на купувачот или преку насочување на потрошувачите кон онлајн продавниците на трговците или преку овозможување на купувачите да купуваат предмети директно од страниците на социјалните медиуми на трговците.

 

Како социјалните медиуми ја олеснуваат е -трговијата

Исто така, може да се допадне: Како да најдете профитабилна микро -лажат во 2017 година

 

Најпопуларните платформи за социјални медиуми како што се Фејсбук, Инстаграм, Твитер и Pinterest, обично не се користат од продавачите како алтернатива на онлајн продавниците. Наместо тоа, трговците на мало ги користат овие платформи за да ги прикажат своите производи користејќи визуелни слики, како фотографии и видеа, и привлечни копии од социјалните медиуми за да привлечат клиенти и да допрат до поширока публика. Потрошувачите што ќе наидат на ставка што им е интересна на платформите за социјални медиуми, потоа се упатуваат до онлајн продавницата на трговецот за да можат да купат.

 

Спроведување трансакции преку е -трговија на социјални страници

Дали има нешто повеќе да се каже за е -трговија на социјалните медиуми или е -трговија на социјални? Па, некои платформи за социјални медиуми ги продолжуваат работите со тоа што им овозможуваат на клиентите да продаваат производи директно од нивните сметки за социјални медиуми. На пример, трговците што ги прикажуваат своите производи на Инстаграм можат да ја користат опцијата за наплата на Инстаграм. Оваа функција им овозможува на клиентите да ги купат предметите што им се допаѓаат без да мора да го напуштат Инстаграм.

 

Од септември 2018 година, компаниите исто така можат да користат приказни за купување на Инстаграм, функција што им овозможува на бизнисите да додаваат налепници за производи на приказна. Клиентите што ќе наидат на производ што им се допаѓа, можат само да кликнат на налепница што ќе ги пренасочи на страницата со производи на која има дополнителни детали за производот.

 

Горенаведените иницијативи секако се интересни, но важно е да се напомене дека не сите проекти за социјална продажба се успешни. Земете ги копчињата за купување на Твитер. Во 2014 година, оваа платформа за социјални медиуми започна функција која им овозможува на клиентите да купуваат предмети директно од Твит.

 

Слични објави