Крајниот водич за ефикасно тестирање за е-трговија
Дали сте свесни дека има приближно 12 милиони – 24 милиони сајтови за е-трговија ширум светот? Како што се повеќе луѓе купуваат онлајн, популарноста на веб-страниците за е-трговија драстично се зголеми. Тоа значи дека конкуренцијата е тешка. За да се осигурате дека вашата страница за е-трговија е секогаш отворена, функционална и безбедна, потребно е софистицирано тестирање за е-трговија што одговара на промените на пазарот во развој. Во оваа статија, детално ќе го опфатиме тестирањето за е-трговија, неговите различни придобивки и контролната листа за тестирање за е-трговија. Што е тестирање за е-трговија?
Тестирањето за е-трговија може да се разбере како процес на евалуација и проценка на веб-локациите и апликациите за е-трговија за нивната правилна оперативна функционалност без перформанси или безбедносни проблеми. Тестирањето на веб-локациите за е-трговија разгледува и цели на различни дизајни, спецификации, функционалности, карактеристики, страници и карактеристики на страницата, за кои се смета дека се ранливи на ризици и прашања поврзани со перформансите на страницата. Овој тест може да избегне грешки и да додаде вредност на вашиот производ со тоа што ќе обезбеди усогласеност со барањата на клиентите. Целта на тестирањето на веб-страниците за е-трговија е да се обезбеди сигурност и квалитет на софтверот, гаранција на системот и оптимални перформанси и користење на капацитетот.
Претходно, се веруваше дека тестирањето за е-трговија е сè за подобрување на безбедносните карактеристики. Сепак, ефективно тестирање за е-трговија е повеќе за работа на секоја од компонентите на веб-локацијата за да ги направи функционално робусни и безбедни. Со спроведување на ефикасен безбедносен тест на апликациите за е-трговија, ќе можете однапред да забележите и решите бројни проблеми, непречено да ги нудите вашите услуги, да ги намалите финансиските ризици додека се усогласувате со меѓународните стандарди за намалување на сајбер заканите. Придобивките од тестирањето за е-трговија Еве ги главните придобивки од тестирањето за е-трговија: Подобрете ги перформансите на вашата онлајн продавница: Дури и кога вашата продавница за е-трговија изгледа добро, ефикасен тест за е-трговија може да открие грешки. Бизнисот со е-трговија обично користи различен софтвер и мобилни апликации и унифицирани, интегрирани системи. Водење на пробна и тест автоматизација за вашата страница е од клучно значење кога сте имплементирале сопствени решенија за е-трговија. Тест-автоматизацијата ќе овозможи побрз маркетинг, а спроведувањето робустен тест може да го направи маркетинг процесот поефективен. Можете да ги забележите бараните промени и да преземете соодветни активности додека развивате одличен план за управување со ризик и ефективни апликации. Обезбедете достапност на веб-страницата: достапноста на веб-локацијата е од витално значење за бизнисот. Се проценува дека 98% време на работа може да доведе до загуба од речиси 200.000 $ во потенцијалниот приход, иако 98% време на работа звучи како достапноста на страницата е висока. Исто така, се вели дека 9% од посетителите што ќе наидат на неуспешна страница нема да се вратат повторно на страницата.
Осигурајте се дека алгоритмите за пребарување функционираат непречено. Алгоритмите за пребарување се клучни за успехот на секој бизнис во е-трговија. Тоа е затоа што не можете секогаш да го добиете она што корисниците сакаат да го видат пред нивните очи. Додека тестирате за пребарување, земете ги предвид овие работи: Пребарувајте врз основа на името на производот, брендот или категоријата. За да се осигура дека резултатите од пребарувањето се релевантни. За да видите различни опции се достапни врз основа на бренд, цена и прегледи/оценки и така натаму. Бројот на резултати што треба да се прикажат по страница.
Страница за конечна наплата. Сега, ова е местото каде што вашата публика конечно ќе направи купување. Вашата конечна страница за наплата или плаќање е еден од најважните аспекти на страницата за е-трговија што треба да се тестира. Корисниците може да ги напуштат своите колички ако се заглават на овој чекор и сите ваши напори ќе отидат на отпад. За почеток, погрижете се да обезбедите различни опции за плаќање за вашите корисници секогаш да имаат можност да го завршат плаќањето. Ако дозволувате „Одјавување на гости“, проверете дали купувањето е завршено. И, сепак, не заборавајте да понудите избор за да се регистрирате на крајот.