Лесно управувајте со разговорите за да можете да претворите повеќе прелистувачи во купувачи

Разговорите се клучни за трговијата - 70% од разговорите на Shopify Inbox се со клиенти кои донесуваат одлука за купување. Затоа сме воодушевени да го претставиме Shopify Inbox (порано Ping и Shopify Chat) за да ви помогнеме да ги претворите прелистувачите во купувачи користејќи ја моќта на разговорот.Ги презамисливме и ги поедноставивме нашите производи за размена на пораки, така што ќе ви биде уште полесно да управувате со разговорите со клиентите - од каде било - и да продавате повеќе преку разговор.

Рационализирајте како управувате со разговорот

Разговорот ви дава брз, личен начин да се поврзете со купувачите, да ги запознаете таму каде што се и да ги водите од разговор до конверзија. Но, со толку многу различни канали, тешко е да се остане во тек со сите дојдовни пораки и да се создаде конзистентно искуство со брендот во секој од нив.Shopify Inbox го рационализира начинот на кој управувате со разговорите со клиентите од едно место. Сега можете да го приспособите изгледот на разговорот, зачуваните одговори, достапноста и повеќе, директно од вашиот администратор. Има и нови метрики за разговор што ќе ви помогнат лесно да разберете како разговорот влијае на вашиот бизнис, за да можете подобро да планирате за раст.Никогаш не грижете се дека ќе пропуштите потенцијална можност за продажба. Ако сте администратор, ќе можете да видите број на непрочитани пораки во реално време за да знаете точно кога да го префрлите вниманието од задачите во задниот дел на клиентот кој ја прелистува вашата продавница.

Поврзете се со клиентите на повеќе начини

Разговорот на вашата веб-локација не е единственото место каде што потенцијалните клиенти ќе допрат. Има толку многу канали од кои потрошувачите можат да изберат - и како бизнис, сакате да бидете секаде каде што се вашите потенцијални клиенти.Shopify Inbox го олеснува проширувањето на разговорот каде и да купуваат луѓето - и можете да управувате со сето тоа од едно место. Брзо поврзете го Shopify Inbox со популарните платформи за пораки како Facebook Messenger и - наскоро - Инстаграм. И бидејќи е интегриран со Shopify, можете исто така да испраќате производи и попусти од вашата продавница директно во разговор - вие сте само неколку допири од претворање на разговорите во каса.

 

Понекогаш, не треба или не можете да водите разговор во живо. Затоа ви даваме поголема флексибилност да разговарате според вашите услови.

Приоритет на разговорите што ја зголемуваат вашата крајна линија

Разговорот е вреден за повеќе од само обезбедување поддршка за клиентите - тој стана моќна алатка за продажба. Тоа никогаш не било толку точно отколку во изминатата година, кога повеќе трговци се префрлија на интернет. За време на СОВИД, продажбата припишана на интеракција со разговор на Shopify се зголеми за 339%.

 

Кога сопствениците на продавници се вклучат во разговор со клиентите преку Shopify Inbox, тие клиенти имаат 70% поголема веројатност да конвертираат. Но, да се даде приоритет на разговорите каде што намерата на купувачот е висока може да биде тешко. Shopify Inbox доаѓа со богати податоци за да ви помогне да затворите повеќе продажби. Кога клиентите започнуваат разговор во вашата онлајн продавница, можете да добиете контекст за тоа кои ставки ги имаат во - или ги отстраниле - нивната кошничка, за да можете да предвидите потенцијални прашања и да давате персонализирани препораки.Наскоро, исто така, ќе ви олесниме да ги идентификувате можностите за продажба веднаш. Користејќи ја автоматската класификација на разговори, можете веднаш да видите за што се работи за нова дојдовна порака - било да е тоа големина, инвентар, испорака или претходна нарачка. Оваа информација на прв поглед ќе ви помогне да ги дадете приоритетите на разговорите кои најверојатно ќе доведат до продажба и да ви го даде контекстот потребен за персонализирано искуство за купување.Ќе ги откриеме овие теми и во вашата аналитика. Ќе ги имате потребните увиди за да разберете кои се најчестите прашања на вашите клиенти за да можете соодветно да ги оптимизирате вашите Најчесто поставувани прашања, брзите одговори и описот на производите.

 

Иднината на разговорот е со Shopify Inbox

Пораки е од клучно значење за вашиот бизнис. Како што се повеќе клиенти купуваат и комуницираат со брендови преку Интернет, Shopify Inbox ви помага да ја отклучите моќта на разговорот како моќен продажен канал. Дојдовното сандаче на Shopify ви го олеснува од кога и да е да остварите поголема продажба, да изградите силни односи со клиентите и да трошите помалку време на поддршка - сето тоа без да го напуштите Shopify.Возбудени сме што ќе продолжиме да градиме повеќе интелигенција, увид и тактики за продажба во производот за да им помогнеме на трговците насекаде да создадат персонализирани искуства за купување за клиентите, сето тоа внатре во разговорот.

Лесно управувајте со разговорите за да можете да претворите повеќе прелистувачи во купувачи

Слични објави

Блогирањето порано не беше ништо повеќе од онлајн дневник. Прочитајте!
Повеќето онлајн продавници и шаблони за теми имаат една главна заедничка компонента, голема, истакната слика или серија слики видно прикажани на почетната страница. Прочитајте!