Логистика и мода - Интернет продавницата ги менува правилата на играта

 

Доаѓа црн петок! Дали сте подготвени за шопинг? Оваа сезона, повеќе од кога и да е, купувањето на Црн петок ќе се врши преку Интернет, а и трговците и модната логистичка индустрија се добро подготвени за вакво сценарио.

 

Оваа област е релативно „млада“ - кога во последните две децении „брзата мода“ - модниот пандан на хамбургери и помфрит, започна да го освојува светот, започна да го забрзува сегментот на модната логистика. Друга голема промена во модната индустрија во 21 век, исто така, придонесе за развој на секторот. Преместувањето на огромен дел од производството во Азија, имено, услови подолги транспортни рути, а со тоа и повеќе можности за логистичките компании. Во последниве години, трендовите се повеќе се создаваат со продажба преку Интернет - жешка тема во 2020 година, каде околу петтина од продажните активности одат во „партали“.

 

Страст за мода - но, преку Интернет!

Вкупниот обем на продажба преку Интернет во модната индустрија, според податоците на ТИ, изнесува неверојатни 528 милијарди долари, што го прави најголем играч на светот во услугите за електронска трговија B2C. Проценето е дека повеќе од 20% од продажбата преку Интернет денес оди на модни производи, и, логично, логистичките компании го менуваат својот бизнис и имаат тенденција да нудат посложени услуги, како што се услуги за пик & пакет, испорака до крајниот клиент итн.

Во последниве месеци, продажбата на облека и обувки преку Интернет донесе многу новини во секторот за транспорт и логистика - големиот и брз раст бара вистинска мала револуција во бизнисот. Курирските услуги, први во битките, исто така, се соочија со големи предизвици. Во Србија, ситуацијата се разви според истиот модел. По првичниот пад на бројот на пратки, во првиот период од пандемијата, следува специфична „прераспределба на работата“.

 

Поради ограничувањата на движењето на граѓаните и скратувањето на работното време на малопродажбата, големите трговски ланци и трговците се префрлаат на моделот B2C, така што тие ги продаваат своите производи директно на крајните потрошувачи.

 

- Наместо претходната испорака на една пратка со неколку пакети до продавниците за малопродажба, особено во трговските центри - или испорака на една адреса, сега имаме ситуација секој поединечен пакет од таквата пратка да биде доставен директно до крајниот клиент. За нас, ова значи помал коли фактор (број на пакети во пратката), односно зголемен број на адреси за достава, но не и зголемување на обемот на работа.

Организацијата на работата е променета со цел компанијата да се прилагоди на новонастанатата ситуација, тие ја проширија мрежата, го зголемија бројот на добавувачи и реализираа најголема инвестиција во опрема и возен парк досега, наведува тој.

 

„Каде е соблекувалната?

Зголемената побарувачка во е-трговијата создаде неколку предизвици за синџирот на снабдување, вклучително и обратна логистика, што директно влијае на искуството на потрошувачот - клучен фактор во стратегијата на секоја компанија.

Како резултат, многу е важно да имате јасна политика за враќање и да им олесните на крајните корисници да го враќаат пакетот, што е потребно за одржување на довербата. Во исто време, тоа подразбира одредени трошоци за логистичките компании, кои треба да управуваат со транспортот, да ја земат предвид класификацијата на стоката според нивниот „статус“ (замена, рефундирање), враќање во продажниот циклус итн., Велат експертите во оваа поле велат.

 

 

Слични објави