Маркетинг со содржина за е-трговија

Блогирањето порано не беше ништо повеќе од онлајн дневник.

Денес, сепак, блогирањето еволуираше во сериозна маркетинг стратегија. Можеби сте слушнале за тоа: маркетинг на содржина.

Создавањето содржини како објави на блог е еден од најефикасните начини за придвижување на сообраќајот до страниците на вашите производи.

Како? Бидејќи содржината…

-Ви дава нешто вредно за споделување на вашите сметки на социјалните мрежи

-Полесно е да се добијат акции и линкови до

-Може да се рангира на Google многу полесно отколку страниците на производите

-Ги отвора вратите за односи со индустриските влијателни лица

И многу повеќе!

Зошто треба да водите блог на вашата продавница за е-трговија?

Сфаќам - водењето продавница е работа со полно работно време. Имате милион и една работа да направите. Зошто треба да додадете уште една работа на вашата листа?

Бидејќи, како што ви покажав погоре, содржината на блогот носи неверојатни придобивки.

Главната придобивка е SEO (оптимизација на пребарувачот). Како би сакале да се појавите во првите пет резултати на Google кога некој го бара вашиот производ?

Блогирањето може да го направи тоа за вас.

Сообраќајот доаѓа од Google, социјалните медиуми и вашата листа на е-пошта. Оттаму, може да се префрли на страниците на вашите производи.

Сообраќајот може да доаѓа и од врски од други страници, но јас не го вклучив тоа во графиката бидејќи тоа е понапредна тактика. (За што ќе зборуваме во овој водич.)

Засега, само знајте го ова:

Содржинскиот маркетинг (блогирање) има потенцијал да поттикне илјадници посети на вашата страница, па дури и десетици илјади откако ќе научите правилнa оптимизација.

 

Маркетинг со содржина за е-трговија

Слични објави

Ако нешто знаеме, тоа се клучни зборови. И ако има нешто за кое научивме многу со текот на годините, тоа е истражувањето на клучни зборови.Имајќи изградено и одгледувано повеќе блогови од нула, истражувањето на клучни зборови одигра витална улога во нашиот секојдневен работен тек. Прочитајте!
Дизајнерите обично тврдат дека нивната улога е клучна за успехот на е-трговијата. Сепак, не-дизајнерите често се спротивставуваат со цитирање на Амазон и други страници со висока конверзија кои, навидум, се агностични во дизајнот. Прочитајте!