5 совети за дизајн на мобилна е-трговија за подобрување на корисничко искуство

5 совети за дизајн на мобилна е-трговија за спроведување на ASAP

Ги задоволите потрошувачите кои редовно купуваат на мобилни уреди со оптимизирање на вашата онлајн продавница за мобилни уреди. Следете ги овие 5 совети за дизајн на мобилна е-трговија за да го подобрите распоредот на вашата страница, да го подобрите корисничкото искуство и да ја зголемите стапката на конверзија:

 

-Користете паметно пребарување

-Ограничете го текстот на страниците на производот

-Размислете за зоната на палецот

-Користете лепливи CTA

-Обезбедете исход на една страница

 

 

 

Користете Паметно пребарување

Ние ја охрабруваме секоја веб-страница со пребарување на лице место за да го искористиме паметното пребарување за да го подобриме корисничкото искуство на е-трговија во мобилната телефонија Со паметно пребарување, дизајнот на кутијата се зголемува за да одговара на големината на мобилниот екран. Исто така, бидете сигурни дека полето за пребарување на вашата страница е висока најмалку 43 пиксели за оптимална употребливост.

 

Ограничете го текстот на страниците на производот

Кога оптимизирате дизајн за мобилна електронска трговија, запомнете дека има многу помалку недвижнини на екранот за промовирање на вашата понуда отколку што има на работната површина. За брендовите, ова значи да ги вклучите само апсолутните најважни работи на сите веб-страници, особено страниците на производите.

 

Ограничете го текстот на страниците на производите за да ги вклучите само најпотребните информации за купувачите, како име на производ, цена, опции за варијанти и копче за повик за акција. Ова помага да се избегне преполна мобилна веб-страница и се осигурува дека корисникот не е пренатрупан со информации.

 

Размислете за зоната на палецот

Бидејќи мобилните уреди варираат од мали паметни телефони до големи таблети, зоната на палецот - или областа во која на корисниците им е најлесно да кликнат со палците - останува иста. Размислете за начинот на кој го држите телефонот; полесно е да кликнете на копчињата кога се наоѓаат на одредени места отколку на други бидејќи е пријатно за палецот.

 

Користете лепливи CTA

На области како што е страницата со детали за производот, важно е да бидете сигурни дека вашата содржина не се меша со вашите CTA. Препорачуваме да користите лепливи CTA за да обезбедите непречено корисничко искуство и подобрен дизајн на електронска трговија преку мобилен телефон.

 

Обезбедете исход од една страница

Намалете го напуштањето на кошничката и зголемете го стапката на конверзија со исплата на една страница. Создадете единствена стратегија за подобрување на брзината на страницата, зголемување на довербата на потрошувачите и промовирање на вредноста.

 

Како една од најнепосредните стратегии за високо влијание за зголемување на продажбата преку Интернет, охрабруваме да ги следиме овие најдобри практики на исходот за да го намалиме триењето на касата. Фокусирајте се на подобрување на брзината на вашата веб-страница, времето на вчитување страница и брзината со која клиентот може успешно да заврши наплатата.

 

Исто така, проверете дали вашите клиенти разбираат дека исходот на вашата веб-страница е безбеден. Покажете ги вашите печати и значки за доверба за да потврдите дека вашата онлајн продавница е безбедно место за потрошувачите да ги внесуваат информациите за нивните кредитни картички.

 

 

Слични објави