Маркетинг во реално време: Како да ги искористите моментите во тренд за да допрете до поголема публика

Не се грижам многу за фудбалот. Но, јас се грижам за ова:

Просечно 114,4 милиони американски ТВ гледачи го гледале Суперболот во 2015 година.

 

И тоа е конзервативен приказ на потенцијалната гледаност кога ќе земете во предвид колку луѓе ќе го проследат настанот оваа година и поплавата од твитови што ќе дојдат од оние што следат на Твитер.

 

Не е само Супер Боул - Греми, Оскари и други настани од висок профил претставуваат одлични можности за брендовите да бидат дел од големите разговори. Но, причината зошто треба да ги следите овие настани, дури и ако немате никаков интерес за нив, е затоа што тие имаат тенденција да произведат некои од најдобрите можности за маркетинг во реално време, или „момент маркетинг“, каде што брендовите се тркаат да се позиционираат во бидете дел од зуи како што се случува.

 

Зошто овие настани се толку добри во создавањето вирални разговори? Затоа што очекуваме од нив да излезе нешто вредно за зуење. На некој начин, тоа е самоисполнувачко пророштво.

 

Без разлика дали се работи за рекламите или емисиите на полувремето или нешто што некоја славна личност го направила или, по случајност, нешто поврзано со самиот главен настан, со нетрпение очекуваме да имаме за што колективно да разговараме.

Како да го возите трендот на денот минута

Луѓето на Интернет имаат многу пократок опсег на внимание од нас порано. Или подобро кажано, сега ни се фрлаат повеќе информации.

 

Како и да е, она што некогаш беше 15 минути слава сега изгледа како едвај 5.

 

Но, со доаѓањето на социјалните медиуми, а сега и услугите за стриминг во живо, како што е Periscope, тој краток скок на интерес е поостри од кога и да е и брендовите се обидуваат да скокнат.

Затоа, да се има голема публика е огромна конкурентна предност - особено кога се соочувате со големи брендови со многу ресурси за само мал дел од центарот на вниманието.

 Добрата вест е дека сè уште можете да заработите ангажман, да бидете релевантни и да фрлите широка мрежа за да го привлечете интересот на луѓето со тоа што ќе бидете дел од овие разговори додека тие се случуваат.

 

 

Маркетинг во реално време: Како да ги искористите моментите во тренд за да допрете до поголема публика

Слични објави