Метрика на оптимизација за успешен маркетинг на содржини
Ако кажеме дека живееме во дигитално време - не откривме ништо ново.
Ако ви кажеме како е ова време на персонализација во дигиталниот маркетинг - не откривме ништо ново.
Ако кажеме дека маркетингот со содржина во моментов е можеби најактуелниот збор во светот за освојување сообраќај преку Интернет, и ако сакате брендирање - повторно, не откривме ништо ново.
Она што мислиме дека не е целосно артикулирано и што сакаме да го „откриеме“ е како да го ставиме SEO во служба на маркетинг со содржина.
Важно е да се разбере како се поврзани SEO и содржината - без разлика дали станува збор за градење врски, како да се освојат подобри позиции на резултатите од пребарувањето, едукација на корисниците или претворање на корисници во клиенти.
1. Органски транспорт
Можеби поважна метрика за следење од просечната позиција е количината на органски сообраќај што ја прима вашата содржина.
Корисниците кои доаѓаат на Интернет органски полесно се претвораат во клиенти.
За повеќето, токму органскиот сообраќај треба да биде метрика што се следи од период до период, споредува и постојано се обидува да се подобрува.
Ако додадете на оваа информација на пр. Корисничките барања што резултираат со доаѓање на вашата веб-страница имаат солидна основа за донесување одлуки.
2. SERP позиции (рангирање)
Ако сакате органски сообраќај кон блог, видео или аудио, треба да знаете дека тој не поминува без високи позиции на страниците со резултати од пребарување.
Првата позиција на страницата SERP ќе добие 32,5% од сите кликови, втората скоро двапати помалку, а 7-тата само 3,5%.
Што ни кажуваат позициите на SERP за квалитетот на маркетингот на содржини? Самостојно, многу малку.
3. Брзина на полнење на страницата
Google веќе некое време ја користи брзината на вчитување на страницата како фактор за рангирање на страниците на SERP.
Веб-страниците што побрзо се вчитуваат веројатно ќе резултираат во подобро корисничко искуство, а Google го наградува ова со повисоки SERP позиции.
4. Грешки при индексирање на страници
Грешки при индексирање на страници се јавуваат кога прелистувачот сака да ја индексира URL-то, но тоа не е можно.
Грешка при ползење се смета за секоја ситуација во која бот достигнал ќорсокак. Имено, тој се обиде да ја индексира содржината што ја наиде преку линк, но не успеа. Таквите грешки дефинитивно треба да се минимизираат.
Google ги дели овие грешки на грешки во URL и грешки во серверот.
Заклучок
Важно е да се разбере дека маркетинг кампањата за содржина не може да го достигне својот целосен потенцијал без квалитетен SEO.
Ако го занемарите SEO, содржината нема да стигне таму каде што треба и од неа нема многу употреба, без оглед колку беше интересна и релевантна.