Кои се врзани производи и како тие можат да ви помогнат да ја зголемите продажбата?

Кои се врзани производи и како тие можат да ви помогнат да ја зголемите продажбата?

Нудење снопови или bundles во вашата онлајн продавница може да ви помогне да се разликувате од конкуренцијата, да го исчистите магацинот од стариот залиха и да ја зголемите продажбата охрабрувајќи ги клиентите да купуваат повеќе.

 Врзувањето на производот не е ништо ново, но сепак дава одлични резултати во офлајн или онлајн продажба.

Веруваме дека порано купувавте два или повеќе производи со попуст во традиционалните офлајн продавници, и тие беа убаво и „ненаметливо“ залепени со зборот „Акција“. Настрана шега, „бендовите“ денес ги користат голем број компании, од телевизиски оператори, интернет компании, па дури и популарни ресторани за брза храна.

 

Кои се сродните производи?

„Bundles“ или сродни производи се два или повеќе сродни производи, од чие купување корист има клиентот.

Продавниците за малопродажба честопати користат сродни производи во своите продажни кампањи, со цел да ги примамат клиентите да купуваат по нив, бидејќи популарните „снопови“ носат заштеда за клиентот.

Често се случува купувачот да купи само една ставка, но во тој случај нема попуст, односно заштеда.

 

Зошто се препорачуваат?

„Bundles“ носат клучни придобивки за купувачите и продавачите на следниов начин:

 

Тие му даваат значителна корист и заштеда на клиентот

Зголемете ја просечната вредност на нарачката (AOV)

Зголемете го просечниот број на нарачани артикли (Просечна корпа за нарачки - АБО)

Тие помагаат да се продаваат стари модели на производи

Тие помагаат и го олеснуваат чистењето на складиштето

АБО и АОВ се меѓу најважните мерила за одржување на каква било деловна трговија

Кога алгоритмот ги меша прстите

Поврзаните производи имаат неколку различни видови.

 

Редовни снопови

Два или повеќе сродни производи во едно, без можност за индивидуално купување.

 

Поврзани снопови

Два или повеќе сродни производи, со можност за индивидуално купување. Ако одделите една ставка од пакетот, ќе го изгубите попустот.

 

Споени пакети

Два поврзани производи во еден, од кои производот А е познат, додека производот Б е непознат или нов производ. Нема можност за индивидуално купување.

Купете еден производ и добијте друг бесплатно

Претставува малку поинаков концепт на снопови. Постојат неколку идеи, како на пр купете два производи, а третиот е бесплатен. Потоа, купете еден производ, а за другите добивате 30% попуст. Или насочете се кон комплементарни производи, на пр. купете тренерки и за ранец добивате 50% попуст.

 

Изборни bundles

Тоа е посебна група производи, кои вие им ги давате на изборот на клиенти да изберат две или повеќе артикли и да си обезбедат попуст. Дополнително, споменатиот попуст може да се зголеми со додавање на повеќе артикли.

Како што можете да видите, има многу простор сами да креирате пакети, да им наложувате на клиентите да купат одредена категорија производи и за тоа да ги наградите со некоја корист или попуст на друга категорија.

Наместо реченицата „оставете ја вашата фантазија да работи“, во овој пример би користел „отворете табела со ексел и пресметајте ја најдобрата опција за вас и клиентот“. Немам ништо против имагинацијата и креативноста, но тие исто така мора да имаат отчет.

 

Каде да поставите и како да наведете bundles?

Од голема важност е местото каде што ќе му понудите на потенцијалниот купувач дополнителна ставка за врзување, како и како ќе го направите тоа.

Најпопуларните локации се:

На самата страница на производот

На страницата за одреден производ, можете да понудите комплементарни производи, производи што клиентот ги видел и / или картички во корист на вредноста на просечната нарачка на индивидуален клиент.

На страницата за одјавување

Непосредно пред плаќањето, понудете му на клиентот да додаде производ што одговара на производот додаден во количката и истакнете го попустот или поволноста што ја доби клиентот.

Поврзани производи може да бидат прикажани на други страници, но внимавајте да не претерате.

 

Погледнете каде го направија познатите продавници и користете го своето знаење, бидејќи тие ја тестираа оваа опција на десетици начини.

 

Слични објави

Кога станува збор за дизајнот на е-пошта, постојат добри и лоши процедури, како и процедури кои постојано се повторуваат. Овде донесуваме преглед на некои од нив. Општо земено, рекламирањето преку е-пошта е стратегија за дистрибуција и промоција која се потпира на е-пошта за да започне рекламни кампањи или да воспостави деловни контакти. Може да има многу различни цели: подобрување на свесноста за производот, рекламирање понуди на производи или поканување клиенти на настан. Прочитајте!