Многу организации заостануваат да инвестираат во подобар дигитален синџир на снабдување и алатки за е-трговија

Само 45% од организациите имаат распоредено или инвестирале во нови дигитални технологии како што се облак ERP и B2B апликации за е-трговија за да се решат прекините во синџирот на снабдување, вели истражувањето на Syspro.

Бизнисите од сите типови сè уште се збркаат од тригодишното нарушување на синџирот на снабдување предизвикано од пандемијата COVID-19.

Но, и покрај амбициите дигиталната трансформација да стане главен стратешки приоритет, не сите компании прават значителни инвестиции во најновите технологии потребни за подобра дигитализирање на нивниот синџир на снабдување или користење на алатки за е-трговија B2B за поефективна продажба на дигиталните клиенти, според новото истражување од Syspro, развивач на планирање на ресурси на претпријатија (ERP) и сродни апликации за деловни системи.

Од почетокот на пандемијата, 70% од бизнисите доживеале ракување со материјали и прекини на синџирот на снабдување, а 60% не биле (или сè уште не) можат да имаат постојан ангажман со клиентите и добавувачите, според истражувањето на Syspro на 167 организации од САД, Канада, Европа, Блискиот Исток и Африка“ (EMEA) и Азија-Пацифик (APAC).

Но, само 45% од организациите имаат распоредено или инвестирале во нови дигитални технологии како што се cloud ERP и B2B апликации за е-трговија за да се решат прекините во синџирот на снабдување, а само 44% од компаниите им дозволиле на производителите ефективно да соработуваат со надворешни добавувачи и клиенти.

Истражувањето исто така открива дека во одредени индустрии, како што се автомобилските делови, инвестициите се ниски во критичните технологии кои овозможуваат дигитална трансформација, како што се системите за е-трговија и Интернетот на нештата (IoT). На пример, само 42% од организациите инвестирале во повеќе е-трговија и само 41% и 25% од компаниите, соодветно, инвестирале во IoT или напредна аналитика и големи податоци.

Слични објави

Постојат тони маркетинг тактики таму. Но, еклектична мешавина на тактики, без разлика колку е креативна, не создава привлечна маркетинг стратегија. Различните тактики и канали кои најдобро функционираат ќе бидат оние кои одговараат и на вашиот производ и на вашиот бизнис модел. Прочитајте!
Дали знаевте дека глобалната продажба на малопродажба на е-трговија се планира да порасне на 6,54 трилиони американски долари во следните две години? Прочитајте!