Зголемете ја веродостојноста на вашата онлајн продавница
Концептот за продажба преку Интернет бара вие и вашиот бизнис да им оставите на клиентите впечаток на доверба, авторитет и што е најважно - кредибилитет. Во ситуација кога се натпреварувате против стотици други онлајн бизниси на глобалниот пазар, клиентот на крајот ќе донесе одлука врз основа на која онлајн продавница има повеќе доверба. Значи, вашиот збор против зборовите на вашата конкуренција! И кога исто така продавате производ или услуга што е многу слична со она што го нуди вашиот конкурент, тогаш одлуката се сведува на тоа која продавница изгледа поверодостојна за клиентот.
Политика за испорака на стоки
Јасно наведете ги дестинациите до кои доставувате, како и соодветниот ценовник за испорака, во зависност од методот и дестинацијата. Покажете го просечното време на испорака. Бидете сигурни да го известите клиентот ако има дополнителни трошоци или трошоци што може да ги очекуваат.
Поврати и откажувања
Дефинирајте ги критериумите за наплата, како и сите предуслови за враќање на средствата (на пример, може да се дозволи рефундирање на средства 14 дена од денот на купувањето, освен за дигитални производи). Важно е информациите за адресата на која клиентите можат да ја вратат стоката во случај на наплата да бидат прикажани на страницата. Исто така, запишете ја точната постапка за враќање и враќање на стоки или откажување на купување.
Политика за враќање
Објаснете точно под кои услови стоката може да се врати и како може да се испрати назад (начин на испорака, начини на пакување, итн.) Исто така, не заборавајте да наведете на која адреса треба да се испратат вратените стоки и правата што ги имаат клиентите во случај на враќање (наплата), замена на производот, итн.)
Политика за приватност
Врска до страница што ја содржи вашата политика за приватност треба да биде присутна секогаш кога ќе побарате некои информации од клиент. Објаснете зошто ви се потребни овие информации, како се чуваат, дали ги предавате на трети страни или ги користите за статистика, маркетинг, итн. Назначете една е -адреса на која секој од вашите клиенти може да напише и да побара бришење на нивните лични податоци.