Над 500 милиони корисници на е -трговија во Европа во 2021 година

Над 500 милиони корисници на е -трговија во Европа во 2021 година

 

 

Е-трговијата во Европа треба да помине голема пресвртница во 2021 година, бидејќи бројот на корисници на е-трговија веројатно ќе помине 500 милиони. Стапката на пенетрација исто така се предвидува да достигне скоро 60 проценти.

Е -трговијата во Европа станува с and попопуларна низ целиот континент и остатокот од светот. Податоците презентирани од TradingPlatforms покажуваат дека минатата година во Европа имало 480,9 милиони корисници на дигитална трговија. И оваа бројка се предвидува да порасне на 506,9 милиони евра до крајот на оваа година.

 

Дигиталната трговија во Европа дефинирана

TradingPlatforms ја дефинира дигиталната трговија како сите трансакции на потрошувачи што се вршат преку Интернет и директно се однесуваат на купување преку Интернет за производи и услуги. „Плаќањата може да се вршат преку дебитни картички или кредитни картички, но и преку даватели на услуги за плаќање преку Интернет, како што е PayPal. Трансакциите помеѓу приватни лица и помеѓу бизнисите се исклучително исклучени од пресметките “.

Оваа година, е -трговијата во Европа се предвидува да ја надмине границата од 500 милиони за првиот тим, па дури и да достигне речиси 507 милиони евра. Во исто време, се очекува стапката на пенетрација да достигне 59,7 проценти. Оваа стапка ја прекрши границата од 50 проценти пред три години и сега се очекува да достигне 67,1 проценти до 2025 година.

Оваа година поголема вредност на трансакцијата отколку во 2019 година

Според TradingPlatforms, вкупната вредност на трансакцијата на целата активност за дигитална трговија во Европа доживеа намалување од 12,18 проценти минатата година и забележа вкупна вредност од околу 573 милијарди евра. Оваа година, индустријата за малопродажба преку Интернет се очекува да порасне со раст од 22,15 проценти на годишно ниво, достигнувајќи речиси 700 милијарди евра, што би било повисоко од вкупната вредност на трансакцијата во 2019 година.

 

„Технолошките достигнувања во изминатите неколку децении given дадоа на дигиталната трговија многу поголемо влијание од кога било порано“, коментира уредникот Рекс Пасквал. „Нејзината важност беше дополнително нагласена за време на заклучувањата во 2020 година, кога им овозможи на компаниите, големи и мали, да преживеат и покрај тешкотиите наметнати од пандемијата. Јасна е сигментот и неговата сè уште светла иднина, јасно е да се види со проекциите за 2021 година што веќе покажуваат ветувачки скок “.

 

Слични објави

Во моментов, само 10 отсто од приходите на производителите доаѓаат од дигитална продажба. Додека големо мнозинство ја знае важноста на дигитализацијата, предизвиците за имплементација на дигитални продажни канали ги спречуваат да имплементираат целосна стратегија за е-трговија во нивниот бизнис. Прочитајте!