Најчестите предизвици за секој е-трговец
Индустријата за е-трговија рапидно расте од година во година. Таквиот брз раст не е карактеристика само за најразвиените пазари, како што се САД или Обединетото Кралство, туку и за сите други пазари, вклучувајќи го и српскиот пазар. Имено, само во последните 2 години, бројот на плаќања со картички извршени на Интернет во Србија достигна 4 милиони од 2,1 милиони. Овој тренд ќе продолжи и во наредните години, а колку и оваа година, 2017 година, очекуваме бројот на плаќањата да достигне 6 милиони. Претворени во монетарна вредност, српските корисници на картички плаќаа за стоки и услуги во износ од речиси 150 милиони евра преку Интернет.
Присуство на онлајн продавница
Најважната причина за успехот на онлајн продавницата не е само во она што го продавате, туку и колку и како ја промовирате вашата страница. Еден добар маркетинг план е од витално значење за популарноста на вашата онлајн продавница. Тешко е да се гарантира добар сообраќај во продавницата ако, на пример, име на домен нема никаква врска со она што го продавате. Или ако немате јасна претстава за вашиот целен пазарен сегмент. Трговците на мало, без разлика дали се големи или мали, треба да имаат јасна маркетинг стратегија и да смислат кампањи насочени кон нивната целна група со цел да ги привлечат да ја посетат онлајн продавницата. Значи, ако навистина сакате да добиете добар сообраќај до вашата продавница, работете паралелно на: дизајнирање интересни понуди во продавницата, оптимизирање на вашата продавница (SEO), вклучување и промовирање на коментарите на вашите клиенти и особено истакнување на производи за кои знаете дека се подобри од конкуренти
Релевантни начини на плаќање
Робусна платформа за плаќање (Интернет плаќање портал) е основен предуслов за успешна е-трговија. Оваа платформа му овозможува на трговецот да прифати различни начини на плаќање. Имено, популарноста на одредени начини на плаќање варира од земја до земја. Додека на некои пазари платежните картички се убедливо најважниот начин на плаќање, на други пазари водечки платежни системи се она што ние го нарекуваме трансфери преку Интернет (Sofort, Giropay, Klarna, iDEAL (). Купувачите од САД и делумно од Обединетото Кралство особено сакаат да плаќаат користејќи провајдери како PayPal. Секоја продавница што смета на клиенти од Кина или Русија апсолутно мора да им понуди плаќање преку системот AliPay или Yandex. Така можеме да продолжиме бесконечно. Затоа е од витално значење да се избере квалитетен провајдер на платежна врата што ќе овозможи плаќање преку методот што го бараат неговите клиенти.
“User Experience”
Во дигиталниот свет, не можете да работите успешно ако вашата страница не функционира во согласност со очекувањата на посетителите. Запомнете, луѓето купуваат преку Интернет, првенствено затоа што е удобно, и само тогаш затоа што е поевтино. Затоа, страницата за трговија треба да биде достапна 24/7. Грешките на страницата во моментот кога посетителот сака да направи купување се рецепт за откажување од купувањето и напуштање на страницата.