Најдобри практики за користење блогови за е-трговија како алатка за маркетинг

Најдобри практики за користење блогови за е-трговија како алатка за маркетинг

 

 

Сега, кога имате неколку идеи за блогови за е-трговија за што да пишувате, мислевме дека ќе ви оставиме неколку врвни совети за подобрување на резултатите од блогирањето. Создавањето на совршен блог не е лесно, но ако ги следите овие најдобри практики, бројот на органски сообраќај и продажба ќе помине низ покривот.

 

- Запомнете ги своите цели. Понекогаш кога пишувате долг пост на блогот, може да биде лесно да се заборави дека целта на блогот не е само да информира, туку да ги претвори посетителите на страниците во клиенти кои плаќаат. Секој блог треба правилно да се оптимизира за да привлече клиенти кои плаќаат. Тоа значи силен повик за акција, јасни врски до страниците на производите и теми за блогови што им помагаат на читателите да го користат вашиот производ како решение.

- Користете истражување за клучни зборови. Без истражување на клучни зборови, блоговите имаат проблем да добијат постојан органски сообраќај. Истражувањето на клучни зборови им помага на вашите блогови да достигнат вистинска публика во пребарувачите и тоа доведува до поголема продажба.

 

- Запомнете го вашето форматирање. Форматирање блогови за читливост е задолжително. Ако вашите блогови не се форматирани за човечка публика, посетителите нема да ги читаат. Никој не сака огромни блокови од текст без слики или графикони, па не заборавајте да создадете форматирање чисто и лесно за читање со многу привлечни задебелени делови и фотографии.

- Важни се мобилните телефони. Во ноември 2016 година, Google ја објави својата стратегија за индексирање на првиот мобилен телефон. Ова во суштина значеше дека пребарувачот сега им дава предност на мобилните страници. За компаниите за електронска трговија, индексирањето на првиот мобилен телефон доведе до импресивно зголемување на продажбата на мобилни телефони како процент од вкупните приходи за електронска трговија, како што можете да видите од графиконот подолу.

- Запомнете Внатрешно и надворешно поврзување. Внатрешното и надворешното поврзување е клучно доколку сакате пребарувачите правилно да ја лазат и индексираат вашата страница. Внатрешните врски се врски на вашата страница од една на друга страница. Надворешните врски упатуваат на надворешни извори кои треба да бидат што поавторитативни и релевантни за вашата индустрија.

- Промовирајте го вашиот блог со други маркетинг тактики. Промовирање на вашите блогови со е-пошта маркетинг и социјални медиуми е од клучно значење за подобрување на органскиот сообраќај. Содржината на блогот е совршен материјал за објавување на социјалните мрежи и маркетинг по е-пошта, затоа не плашете се да ја испратите работата што толку долго сте ја истражувале и создавате.

Слични објави

Многу сопственици на мали бизниси сметаат дека брендирањето е нешто за што не треба да се грижат. Но, обезбедувањето конзистентност на брендот и неговата порака е исто толку применливо за помалите операции како што е применливо и за постабилните компании. Прочитајте!
Ако сме во улога на мало и продаваме производи преку онлајн продавница, постојат сосема различни правила за создавање позитивно искуство за нашите клиенти во споредба со физичката продавница. Прочитајте!