Недостатоци на e-трговија

Недостатоци на e-трговија

 

Иако модерната е -трговија денес е пофлексибилна, сепак има свои недостатоци.

 

Еве некои од негативните страни на трговијата на мало преку е -трговија.

 

1. Ограничени интеракции со клиенти.

Без да бидете лице в лице, може да биде потешко да ги разберете желбите, потребите и грижите на вашите клиенти за е-трговија.

 

С still уште има начини да се соберат овие податоци (анкети, интеракции за поддршка на клиентите, итн.), Но, потребно е малку повеќе работа отколку лично разговор со купувачите секојдневно.

 

2. Технолошките дефекти можат да влијаат врз способноста за продажба.

Ако вашата веб -страница за е -трговија е бавна, скршена или недостапна за клиентите, тоа значи дека не можете да направите продажба.

 

Паѓања на страници и неуспеси во технологијата може да ги оштетат односите со клиентите и негативно да влијаат на вашата крајна линија.

 

3. Нема способност за тестирање или пробување.

За клиентите кои сакаат да се запознаат со производот (особено во областа на физичката стока како облека, чевли и производи за убавина) пред да го додадат во нивната количка, искуството за е-трговија може да биде ограничувачко.

 

Слични објави

Зошто вашите клиенти купуваат од вас? Што ги мотивира луѓето да ве изберат вас, да ги изберат вашите производи пред стотиците алтернативи? Што ја прави вашата компанија и вашите производи подобри од останатите? Прочитајте!
Со оглед на тоа што пандемијата „Ковид-19“ води до поголема дигитализација во многу индустрии, сега има повеќе точки на допир на брендот од кога било досега, а како резултат на тоа однесувањето на потрошувачите е сè повеќе нарушено. Прочитајте!
Споровите со клиентите се реалност на прифаќање плаќања. Но, тоа не ги прави помалку фрустрирачки. Прочитајте!