Недостатоци на e-трговија

Недостатоци на e-трговија

 

Иако модерната е -трговија денес е пофлексибилна, сепак има свои недостатоци.

 

Еве некои од негативните страни на трговијата на мало преку е -трговија.

 

1. Ограничени интеракции со клиенти.

Без да бидете лице в лице, може да биде потешко да ги разберете желбите, потребите и грижите на вашите клиенти за е-трговија.

 

С still уште има начини да се соберат овие податоци (анкети, интеракции за поддршка на клиентите, итн.), Но, потребно е малку повеќе работа отколку лично разговор со купувачите секојдневно.

 

2. Технолошките дефекти можат да влијаат врз способноста за продажба.

Ако вашата веб -страница за е -трговија е бавна, скршена или недостапна за клиентите, тоа значи дека не можете да направите продажба.

 

Паѓања на страници и неуспеси во технологијата може да ги оштетат односите со клиентите и негативно да влијаат на вашата крајна линија.

 

3. Нема способност за тестирање или пробување.

За клиентите кои сакаат да се запознаат со производот (особено во областа на физичката стока како облека, чевли и производи за убавина) пред да го додадат во нивната количка, искуството за е-трговија може да биде ограничувачко.

 

Слични објави

Луксузните трговци на мало обично не нудат програми за лојалност, со редовни шеми за намалување на цените засновани на поени кои се во спротивност со највисокиот и аспиративен стил на брендирање по кој е познат луксузниот сектор. Прочитајте!
Брендовите се оддалечуваат од конвенционалното рекламирање и отстапуваат место на попаметните форми на маркетинг. Повеќето почнаа да се фокусираат на социјалните медиуми и маркетингот на содржини. Блогот за е-трговија звучи сосема логично и всушност нуди големи придобивки. Прочитајте!