Зошто е важно да имате блог за компанија?

Зошто е важно да имате блог за компанија?

 

1. Со пишување блогови, покажувате дека сте експерти во областа на вашиот бизнис

Веб-страницата постојано се ажурира; не е статичен

Повеќе од 50% од корисниците на Интернет читаат барем еден блог месечно

Дел од стратегијата за оптимизација - со пишување блогови има поголема шанса да се најдете на првата страница на Google при пребарување

Уште едно место каде може да се користат деловни клучни зборови

Тоа ве прави чекор пред конкуренцијата

 

Како да управувате со блог на компанија?

1.Дефинирајте ги целите

Започнете од крајот. Што сакате да постигнете? Треба ли вашите текстови да се споделуваат на други социјални платформи со цел да се зголеми свеста за брендот? Повеќе претплати на билтени? Запишете ги вашите цели, поточно што сакате да постигнете. Потоа, размислете за содржината и за тоа како вашите блогови можат да имаат ефект на повик за акција.

 

       2. Дефинирајте ја вашата целна група

 

Со цел прецизно да се дефинира целната група, потребно е да се одговорат на следниве прашања: Која целна група сакаме да ја привлечеме?, Кои се нивните потреби?, Која содржина најмногу ја „скокотка нивната имагинација“?, Што е посебно за нашата бизнис? и „Како нашата експертиза одговара на потребите на нашата целна група?“

3. Стратегија за пишување блог

 

Колку често сакате да пишувате блогови? Која би била содржината на вашите блогови? Календар во рака и размислете колку често сакате да блогирате. Еднаш неделно или можеби двапати? Откако ќе одлучите за фреквенцијата на пишување, одете до содржината. Дали сакате вашите блогови да бидат реализирани како водичи „Како да ...“? Или можеби нудиме решение за потенцијален проблем? Или да ... да пишувам студии на случај? Или сето тоа заедно? Совршено! Па, кој е следниот чекор? Блог!

 

       4. Блогирање

 

Не постои формула што можеме да ја научиме напамет и да ја користиме секогаш кога сакаме да напишеме блог.

•Одлучете каква корист има објавувањето на блогот - тоа се однесува исклучиво на „повик за акција“.

•Запрашајте се: „Како можеме да помогнеме?“ - целта е секогаш да им се помогне на читателите на блогови. Во никој случај не се претставувајте како обичен продавач, туку како некој кој има решение за проблемите и прашањата на потенцијалните читатели.

•Започнете со ефективно водство - што е можно помалку карактери и што е можно поефективно! Постојат четири типа на наслови кои се идеални за блогирање: „Како да ...“ (Како да достигнете над 500 илјади следбеници на Инстаграм); Директен проблем со повик (Постојано се обидувате да бидете на првата страница од пребарувањето на Google, но не можете?); Насочување на група потенцијални клиенти (Само за почетнички активности на ваш сопствен бизнис); Директно ветена добивка (5 начини на мудро користење на социјалните мрежи).

5. Оптимизација за оптимизација

Се разбира, започнувањето блог е дел од вашата маркетинг стратегија. И таа стратегија е за зголемување на сообраќајот кон вашата веб-страница.

•Блог што е можно почесто - истражувањата покажаа дека ако имате над 50 објави на блогови на вашата веб-страница, сообраќајот на вашата веб-страница се удвојува!

 

•Фотографии - украсете го текстот со визуелен идентитет. Визуелите се оние кои значително влијаат на врската кон нашиот блог да се најде на други веб-страници.

 

•Споделувајте блогови на социјалните мрежи - дел од стратегијата за оф-страници за оптимизација. Исто така, задолжително е дека под текстот на вашиот блог има икони што им овозможуваат на посетителите лесно да ги споделуваат на социјалните мрежи.

 

•Користете клучни зборови - Ако имате веб-страница, сигурно знаете многу за клучните зборови на вашата компанија. Користете ги во блогови! Се разбира, во согласност со темата.

 

 

Слични објави

Со оглед на тоа што пандемијата „Ковид-19“ води до поголема дигитализација во многу индустрии, сега има повеќе точки на допир на брендот од кога било досега, а како резултат на тоа однесувањето на потрошувачите е сè повеќе нарушено. Прочитајте!