Оптимизација на стапката на конверзија: Како да ја дизајнирате вашата страница за продажба

Оптимизација на стапката на конверзија: Како да ја дизајнирате вашата страница за продажба

Зголемувањето на продажбата на вашата онлајн продавница може да се чувствува како неостварлива, бесконечна цел за секој претприемач. Честопати треба да издвоите дополнителен буџет за да прикажувате платени реклами, да водите дополнителен сообраќај кон вашата страница и да идентификувате нови потенцијални клиенти. Секогаш бркате „повеќе“: повеќе впечатоци за реклами, поголем сообраќај и повеќе купувачи.

 

 

Што ако би можеле значајно да ја зголемите продажбата без да ги допирате трошоците за стекнување? Оптимизацијата на стапката на конверзија може да го направи токму тоа: да ви помогне да заработите повеќе пари од постојниот фонд на потенцијални и сегашни клиенти.

 

Што е оптимизација на стапката на конверзија (CRO)?

 

Најдобар начин да се разбере оптимизацијата на стапката на конверзија е да се раздели самиот термин и да се одговорат на некои основни прашања: Што е конверзија? Што е стапка на конверзија?

 

 

Конверзијата се јавува кога посетител ќе заврши цел на вашата страница. Овие цели може да се класифицираат како макро-конверзии, активности со најголемо влијание што можат да ги преземат потенцијалните клиенти (размислете: да направите купување или да се пријавите за бесплатен пробен период). Тие исто така може да бидат микро-конверзии, помали активности како создавање сметка или претплаќање на вашиот билтен за е-пошта.

 

Стапка на конверзија е процентот на посетители кои ја завршуваат таа посакувана акција. Се пресметува со делење на бројот на конверзии со вкупниот број посетители на вашата страница и множење со 100.

 

 

Еве ја формулата за одредување на вашата стапка на конверзија:

 

(Конверзии / Вкупни посетители) * 100

 

Како да ги идентификувате областите за оптимизација

 

Во идеален свет, вие постојано би оптимизирале секој дел од вашата продавница, од почетната страница до индивидуалните страници на производите до количката. Во реалноста, имате ограничено време и ресурси, а вашата енергија подобро се троши фокусирајќи се на страниците што можат да имаат најголемо влијание врз вашиот бизнис. Но, како знаете од каде да започнете?

 

 

За жал, нема единствен пристап за сите деловни активности. Клучот е вистински да разберете како вашите клиенти ја доживуваат вашата продавница за да можете да креирате план за оптимизација на стапката на конверзија. За некои, оптимизирањето на почетната страница може да обезбеди најголема можност за подобрување на продажбата.

 

Еве пет начини на кои можете подобро да го разберете патувањето на клиентите и да ги идентификувате областите за оптимизација:

 

 

 

01. Дознајте како клиентите се движат на вашата страница

 

Погледнете ја анализата на вашата веб-страница за да видите како клиентите ја разгледуваат вашата продавница. На пример, извештајот „Корисници тече“ во Google Analytics може да ви покаже по кој редослед клиентите ги посетуваат вашите страници. (Со други зборови, каде одат повеќето клиенти откако ќе ја посетат почетната страница?) Можете исто така да го користите извештајот „Резиме за навигација“ за да изберете одредена страница, како на пример, на одредена страница на производот и да видите каде следуваат клиентите.

 

 

02. Идентификувајте ги вашите најпродавани артикли

 

Оптимизацијата на конверзијата обично се состои од многу мали измени кои, со текот на времето, можат да имаат големо влијание врз вашата крајна линија. Меѓутоа, ако ги направите овие мали измени на вашите најпопуларни страници за производи, може да ги видите резултатите многу побрзо.

 

03. Анализирај ги податоците за пребарување

 

Ако имате опција за пребарување на вашата страница, искористете ја за да соберете информации за тоа што бараат клиентите. Користете Конзола за пребарување на Google или софтвер за оптимизација за Moz за да видите кои брендирани клучни зборови клиентите најчесто ги бараат кога ја бараат вашата страница.

 

 

04. Прочитајте ги прашањата за поддршка на клиенти

 

Одвојте време да ги прочитате барањата за клиенти и да побарате обрасци што можат да помогнат во информирањето на стратегијата за вашата веб-страница. На пример, кои се најчесто поставуваните прашања? Вие би можеле да го олесните товарот од поддршка на клиентите и да го подобрите искуството на клиентот, одговарајќи јасно на овие прашања на вашата страница.

 

05. Спроведете истражување на корисникот

 

Ако метриката не дава јасна слика, одете директно на изворот: вашите клиенти. Користете Wix Chat за да разговарате со посетителите на страницата во реално време и да добиете увид во нивното искуство со купување.

 

Слични објави

Денес, кога трендот на користење на мобилни уреди е во пораст, сајтовите приспособени на паметни телефони веќе имаат предност пред другите поради нивната флексибилност и претставуваат тренд во веб дизајнот. Прочитајте!
Зарем не би било неверојатно ако некој состави листа на врвни ресурси за е-трговија и алатки за веб-страници за градење на автоматизиран, онлајн, аутсорсинг, турбо-полнач за е-трговија? Прочитајте!
Сите сме туркале количка низ продавницата и повеќето од нас кликнале на копчето „исплата“ на веб-локација со симболот на количката - но дали некогаш сте застанале за да размислите како настанала таа количка? Прочитајте!