Како да го заштитите вашиот онлајн бизнис

Без разлика дали правите дел или целиот приход од онлајн бизнис, заштитата на тој бизнис би требало да биде инхерентно дел од вашите секојдневни практики. Да бидеме појасни, не зборуваме само за хакери - далеку од тоа. Спам, лошо кодирани апликации, пад на компјутер или кражба, недостаток на резервни копии, тужби, барања за осигурување, промени во алгоритмот на Google, флуктуација на готовинскиот тек и мноштво други внатрешни, како и надворешни фактори, може да го оштетат или целосно да го збришат вашиот бизнис на известување за момент.

Добрата вест е дека има многу едноставни работи што можете да ги направите за да го заштитите од куршуми вашиот бизнис и постојат секојдневни најдобри практики што можете да ги користите за да ве зацврсти и заштити од повеќето закани со кои веројатно ќе се соочите во текот на вашиот бизнис.

Оваа објава ќе опфати многу аспекти на заштита на вашиот онлајн бизнис, вклучувајќи:

Најдобри практики за безбедност и приватност

-Заштита и шифрирање

-Превенција и осигурување

-Маркетинг и диверзификација на приходите

-Спречување на измама

-Следењето и имплементирањето дури и на некои од препораките во оваа објава може многу да ви помогне да изградите долгогодишен, успешен онлајн бизнис, додека ги минимизирате потенцијалните катастрофи.

Добијте приватен деловен телефонски број

Ако сте онлајн бизнис, ќе има многу прилики кога ќе треба да го наведете и наведете вашиот телефонски број, понекогаш дури и јавно.

 

На пример:

Регистрација на корпорација

Процесор за кредитни картички (кој се обезбедува на клиентите)

Царински формулари за испорака

Апликации за продавачи

Вашата нова приватна деловна линија работи исто како и вашиот обичен телефонски број: можете да остварувате и примате повици од него, текстуални пораки, па дури и да добивате говорна пошта. Најдобриот дел за тоа? Ако некогаш сакате или треба да го промените вашиот број, можете да го направите тоа за неколку секунди.

Заштитете ги вашите домени

Кога регистрирате домен, треба да наведете валиден телефонски број и адреса. Потоа, ова е јавно објавено во онлајн базата на податоци WhoIs за сите да го видат. Повторно, користењето на вашиот личен број на мобилен телефон и вашата домашна адреса не е најдобрата идеја и нема вистинска корист од објавување на некоја од вашите информации јавно.

Една од најдобрите работи за да се биде онлајн претприемач е тоа што можете да работите од речиси секаде, без разлика дали тоа е локалното кафуле, Јужна Америка или плажите на Бали. Загриженоста за работа од друго место освен дома е релативната леснотија на хакерите на истата WiFi да користат софтвер што им овозможува да го следат сообраќајот и ингеренциите за најавување на други луѓе на WiFi конекцијата.

Не правете грешка во врска со тоа - јавното WiFi е голем безбедносен ризик за вашиот бизнис. Вашите е-пошта и ингеренциите за најавување може да се прочитаат во обичен текст од секој со малку знаење и слободен софтвер.

Шифрирајте ги сите ваши уреди

Само затоа што вашиот лаптоп има овозможена лозинка, не значи дека е безбеден. Сè што некој треба да направи е да го отстрани вашиот хард диск и да го поврзе со друг компјутер за да ги прегледа сите ваши датотеки. Ако сте ги зачувале вашите лозинки во вашиот прелистувач, тие можат да добијат лесен пристап и до нив, што значи дека вашите онлајн сметки исто така може да бидат компромитирани.

Шифрирајте ги сите страници на вашите онлајн продавници (SSL)

Сите сопственици на онлајн продавници треба да ги заштитат информациите за клиентите, особено броевите на кредитните картички; казните за непостапување се огромни. Ако сте на сопствена платформа како Wordpress, ќе ви треба SSL сертификат за вашата страница. Додавањето SSL (Secure Socket Layer) во вашата продавница ќе ги шифрира сите информации помеѓу вашиот сајт и вашиот клиент, и обратно. Ова ги спречува хакерите да ги украдат броевите на кредитните картички на клиентите и информациите на вашите клиенти.

Променете ги вашите лозинки

Вашите лозинки се вашата прва и најважна линија на одбрана од злонамерни дејства против вашиот бренд и бизнис. Но, ако сте како 98% од луѓето таму, веројатно ќе треба веднаш да ги промените сите ваши лозинки.

 Еве зошто е важно да ги промените вашите лозинки, дури и ако немате причина да се сомневате дека се компромитирани.

Гледајте  е-пошта за фишинг

Целата оваа заштита со лозинка е одлична, но сè е надвор од прозорецот ако само ги дадете вашето корисничко име и лозинка - тоа е целта на фишинг-пораките. Фишинг-пораките се е-пошта со легитимен изглед од услугите што можеби ги користите, а кои некако ве поттикнуваат да отидете на нивната веб-локација (што обично изгледа идентично со веб-услугата за која се преправаат дека се) и бараат од вас да се најавите. Освен кога ги внесувате вашите информации , се испраќа до хакерите.

Диверзифицирајте ги вашите канали за рекламирање и маркетинг

Диверзификацијата на вашите канали за рекламирање и маркетинг е од клучно значење. Искусните интернет-маркетери научија одново и одново дека на ниту еден канал не може да се смета за да се изгради долгорочен одржлив бизнис.

Размислете за следново:

Досегот на Фејсбук страницата се намали експоненцијално во последните неколку години. Објавата што се користи за да достигне 30%+ од вашите обожаватели, сега достигнува 1-2%.

Рекламите на Фејсбук секогаш се менуваат и понекогаш се случуваат работи. Слушнавме од многу сопственици на бизниси на кои им биле затворени рекламните сметки без предупредување, понекогаш неколку недели додека не се средат работите, а други пати трајно поради прекршувања.

Google секогаш го менува нивниот алгоритам за рангирање. Големото ажурирање од Google може да го избрише вашиот органски сообраќај преку ноќ.

Твитер почна да го филтрира нивниот извор на вести што значи дека вашите твитови најверојатно ќе ги гледаат многу помалку од вашите следбеници.

Како да го заштитите вашиот онлајн бизнис

Слични објави

Очекувањата на потрошувачите брзо се развиваат и поставуваат поголеми барања до трговците на мало за да ги задоволат потребите на нивните клиенти. Прочитајте!
Кога станува збор за дизајнот на е-пошта, постојат добри и лоши процедури, како и процедури кои постојано се повторуваат. Овде донесуваме преглед на некои од нив. Општо земено, рекламирањето преку е-пошта е стратегија за дистрибуција и промоција која се потпира на е-пошта за да започне рекламни кампањи или да воспостави деловни контакти. Може да има многу различни цели: подобрување на свесноста за производот, рекламирање понуди на производи или поканување клиенти на настан. Прочитајте!
Начините на плаќање се интегрална компонента за успехот на бизнисите за е-трговија. Знаејќи кои начини на плаќање ги претпочитаат клиентите може да ја зголеми конверзијата за онлајн продавниците. Прочитајте!