Откриени 3-те технолошки трендови за е-трговијa
Подолу ќе погледнеме во секој од овие три трендови и ќе погледнеме што тие значат за индустријата за е-трговија како целина
Гласовно пребарување
Гласовното пребарување постои некое време, но беше потребно лансирањето на Amazon Echo и Google Home за навистина да ја донесат технологијата до израз. Сè повеќе луѓе сега користат гласовно пребарување на редовна основа и за некои од нив, нивниот уред е речиси дел од семејството. Том Хед, директор за продажба и маркетинг во Lab вели:
„Неодамнешното истражување на Comscore сугерираше дека до 2020 година, 50% од сите онлајн пребарувања ќе бидат гласовни пребарувања. Google категоризираше различни ситуации во кои луѓето користат гласовно пребарување, како што се моментите „сакам да знам“ и моментите „сакам да купам“, колективно нарекувајќи ги овие микро-моменти. Добар водечки принцип за брендовите е да се биде таму за сите микро-моменти од патувањето на потрошувачите, а не само кога некој е подготвен да купи“.
3D моделирање
Со постојано подобрување на можностите на прелистувачот и моќта за обработка на клиентската страна, клиентите сега можат да уживаат во многу поизвонредни искуства за клиентите. 3Д моделирањето се користи од се повеќе компании за е-трговија за да се прикажат производите или да се обезбеди подлабока перспектива. Кога се прави добро, ова може да резултира со поголем ангажман од клиентите, поголема меморија и може да помогне да се зголемат конверзиите.
Разговарајќи за напредокот во технологијата за 3D моделирање, Хед вели: „Покрај растот на зголемената и виртуелната реалност, почнуваме да гледаме повеќе примери на овие интересни модели, заедно со нови интерактивни искуства од предниот дел што се користат за да се разликува од конкуренцијата и поврзете се со потрошувачите“.
Чет-ботови
Вештачката интелигенција понекогаш е донекаде пренагласена, но четботите се нешто што дефинитивно вреди да се погледне и нешто што го гледаме се повеќе и повеќе. За прв пат во последниве години, апликациите за пораки ги надминаа социјалните мрежи во однос на активни корисници. Овој поттик за усвојување значи дека има многу можности да се појават пред корисниците - капитализирајќи од тоа каде е нивното внимание моментално. Четботите можат да бидат составен дел на ова.
Велат „Првиот чекор е да ги прегледате патувањата на вашите клиенти за да видите каде можете да добиете со автоматизирање на елементите на искуството. „Тесната“ вештачка интелигенција, која е специјализирана вештачка интелигенција дизајнирана да прави една работа многу добро, е местото каде што моментално се случува најефективната работа во чет-ботови, вклучувајќи примери како што се препознавање лица, давање совети или наоѓање и нарачување производ.