Пет теми ако подобрувате или почнувате бизнис за е-комерција
Не е тешко да се разбере зошто е-трговијата расте насекаде.
Прашањето е дали го користи целиот потенцијал што се отвори поради комуникацијата Covid19.
Е-трговијата е канал за продажба кој бара значаен маркетинг, исто како и класичната продажба на офлајн (тули и малтер), затоа еве преглед на најчестите стапици на средби со е-трговија во 2020 година, како и совети за тоа како да ги посетите:
1. Толку сме потребни „ПОТРЕБИТЕ НА ПОТРОШУВАЧИ“ КОИ СЕ ЗАБОРАВИЛЕ ШТО НАВИСТИНА им треба на потрошувачот
Занесени од проблеми со синџирот на снабдување, недоволно прилагодени на новите услови, трговците на мало во целата толпа Covid - занемарени за да го прилагодат опсегот на новите потреби на нивните клиенти. Истите предмети што ги видовме во училишните сезонски акции кога децата одеа на училиште „нормално“, ги имаме и сега, кога училиштето е претежно на Интернет. Можеби ранецот можеше да биде заменет со понуда за таблет?
Истата сезона во различни околности бара различен асортиман, а не само различен продажен канал.
2. Имаме широк асортиман што никој не може да најде што му е потребно
Интересно е што онлајн наставата и работата преку Интернет од дома растат, но кога одите на страници за продажба на компјутери и бели производи во регионот и напишете „лаптоп“, имате две опции:
А) огромен спектар на резултати што како клиент, сопственик на мал бизнис и родител, не знаете што да правите (освен ако не сте „гик“) или
б ) да филтрирате според рамки за меморија, херци, брендови, инчи и од сè што ги разбирате само цените.
Освен фактот дека оваа невозможна мисија за купување е прилично голема болна точка во корисничкото искуство, интересно е колку трговците ја користат логиката на добавувачот отколку логиката на потрошувачот.
3. Скапо ни е да имаме човек во кориснички сервис, па ставивме вештачка интелегенција
Бидејќи немаме продавач во живо, а купувачот има проблем, ботот за разговор треба да биде малку помалку бот и малку повеќе разговор. Вештачката интелигенција е контрапродуктивна ако не дава корисни одговори или дури не е во состојба да го разбере прашањето. Видовме продажба на заеми преку Интернет, во која ботот за разговор на напишениот збор КРЕДИТ известува дека нема достапни резултати.
Ова е само еден пример, а поентата е дека не е секогаш важно да се има она што е најмодерно, но што ја завршува работата. Добрата е-трговија треба да ги земе предвид сите елементи на искуството на потрошувачите.
4. Нашите машини собираат податоци и нашиот не знае што да правиме со нив
Порталите за е-трговија, без разлика дали B2B или B2C се интегрирани во одредени алатки за БИ (деловно интелигенција), а сега со api понуден од водечките платформи (Magento, Shopify, WoCommerce) нудат контролни табли со корисни сознанија за однесувањето на потрошувачите.
Сепак, честопати се случува алатките да не се прилагодени, па дури и почесто податоците да не се читаат, иако тие претставуваат основа за понатамошни промени во асортиманот, промоции на продажби, ценовни интервенции, нови сегментирања и персонализација на повисоко ниво.
5.Сега те имам, но како да те немам
Најчеста претпоставка е дека е доволно да имате активна интернет продавница и да инвестирате во маркетинг - и резултатите нема да изостанат.
При градење на е-трговија (без разлика дали станува збор за трговци на мало, банкари, платформи Б2Б), целиот процес на анализа на потребите и искуството на корисникот е занемарен.
Инженерските тимови се структурно одлични во решавањето на архитектурата на продавницата. Сепак, честопати нема увид во однесувањето на потрошувачите.
UX се сведува на тоа како функционираат одредени копчиња и филтри (што е многу важно). Се користат големи зборови како „размислување за дизајн“.
Како и да е, се занемаруваат длабокото разбирање на потрошувачот, неговите потреби, разбирањето на индустријата, причините зошто некој купува нешто, потребните алатки за да му помогнат при купувањето и во пост-откупниот процес.